Ο Αντριά ,εξαιτίας της δίχρονης απουσίας που είχε απο το σχολείο ,τα βρήκε -όπως μπορείτε να μαντέψετε - σκούρα όταν εξαιτίας του χθεσινού καυγά αναγκάστηκε να ξαναπατησει το ποδι του στο σχολείο.
Και το πιο εξοργιστικό : ήταν 19 χρονών !
Μπορούσε μια χαρά να βάλλει υποψηφιότητα για πρωθυπουργός της Γαλλίας ,να διοικήσει μια ολόκληρη χώρα δηλαδή, σύμφωνα με το νόμο , μπορούσε να οδηγήσει Φεράρι και ό,τι σκατά αμάξι ήθελε, και δεν συμμαζευεται τι θα μπορούσε να κανει σύμφωνα με το νομο στα 19 του χρόνια αλλά ,βέβαια δεν μπορούσε να αποφασίσει αν θα πήγαινε στο σχολείο!
19 χρονών!
Τελικά όσο και παει και του τη δίνει αυτό το σκατο-Σχολειο ,και ακόμη δεν αρχισε!
Δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί όλοι το σέβονταν τόσο πολύ. Ηλπιζε όμως πως η μητέρα του θα τον καταλάβαινε. Είχε περάσει και η ίδια απο αυτό το στάδιο. . .
"Αντριά, έλα δω , όλα θα πάνε καλά. Ούτε εμένα μου άρεσε να πηγαίνω σχολείο στην ηλικία σου. Ηθελα μονο να ζωγραφίζω, τίποτα άλλο. Ενω κοίτα ποσο επιτυχημένη είμαι σε αυτό που κάνω τώρα !"
" Ναι ,αλλά δεν κανεις αυτό που σου αρέσει. "
"Φυσικά και μου αρέσει ! Η ιατρική είναι ενα πολύ ενδιαφέρον επάγγελμα.."
" Ναι αλλά δεν είναι αυτό που αγαπάς πιο πολύ απο όλα"
" Οχι... Πανω απο ολα αγαπάω εσένα και γι αυτό θέλω το καλύτερο !"
" Τοτε στείλε με στο Παρίσι να σπουδασω γραφιστικά "
" Αντριά..."
" Είμαι 19 ! Μπορω να κάνω ο,τι στο διαλο θέλω ! "
" Οχι, όσο οι σπόνσορες σου είμαστε εμείς!"
Του Αντριά εδώ του ξέφυγε ενα γελακι.
" Α ,ώστε είμαι μια επένδυση ! Επενδύετε σε μένα! Λες και είμαι καμια μαριονετα που της φορατε αξεσουάρ. Αντριά ,το ενα Αντριά ,το άλλο. "
Σιωπή.
" Ελα ρε γαμωτο σου Αντριά! Γαμωτο ! Αντριά συγκεντρωσου ! Εχουμε ηδη κανει την εγγραφή. Θα πας σήμερα ,θα δεις πως ειναι και γαμωτο ,μου επρηξες το κεφάλι με της ηλιθιοτητες σου ! Και αν δεν σ αρέσει τόσο τρομερά φεύγεις! "
Αυτό το τελευταιο κάπως του άρεσε του Αντριά οποτε πηρε την τσάντα του και ανακοίνωσε με μια κάποια μοιρολατρική διάθεση πως "θα πήγαινε στο γαμημενο σχολείο τους."
CZYTASZ
Το Κορίτσι Με Το Κοκκινο Παλτό
Dla nastolatkówΚανείς δεν βλέπει κάτι που δεν περιμένει να δει. -και το πιο συγκλονιστικό- Κανείς ποτέ δεν περιμένει να δει κάτι που δεν βλέπει.