Güzel yorumlarınızı okuyorum ,güzel yorumlariniz ve güzel voteleriniz için teşekkür ederim.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ateş'in ağzından
Gökyüzü gibi gülüyorsun , gökyüzü gibi sonsuz sevebilir misin beni ?ben hiç tereddütsüz severim seni ama ben Ateş 'im yakabilirim seni ya yanarsan benimle ya kül olursan ?
Okulda onu izlerken bu düşünceleri düşündüğümü daha yeni yeni idrak ediyordum , onu seviyordum evet ona biri dokununca ona o kişiyi de ya dövdürüyordum ya da kendim öldürüyordum neyse ki Poyraz şanslıydı onu dövdürmüştüm.
Dün birbirimizi sevdiğimizi söylemiştik.
Papatya kimseye söylemeyelim demişti bize ne bunlardan kim ne düşünürse düşünsün sikerim belalarının hepsinin.
Papatya'yi kıramadım işte o çok farklıydı baya farklıydı hatta.
Ben aşık olmaz , aşık ederdim fakat Papatya işte dediğim gibi çok farklı ve bir o kadar da güzel..
Şuan tenefüstü bizde bahçede takılıyorduk Samet Berkay Olcay söylemedim sevgili olduğumuzu zaten berkayla olcay yavşaklar ağzından kaçırırlar samet bilmiyorum şimdilik soylemicem ama yakında herkes bilecek sonuçta benim kızım!
"Selam Ateş "diyen pelin'e çevirdim kafamı
"Selam "dedim umursamazca tekrar başımı Papatya 'ya çevirdim bir anda göz göze gelince gülüp tekrar arkasına döndü
"Bugün beach gidelim mi "dedi ve devam etti"sana önemli şeyler söylemem lazım "
"Şimdi şöyle akşam gelemem "dedim
"Neden Ateş "dedi şaşırmış gibi yaparak neden olucak sevgilimi sevicem
"Işım var "diyip kalktım ben kalkınca o da aynı benim gibi yapıp kalktı
"Ateş lütfen , burada olmaz burada söyleyemem o söyleyeceğim şeyi "dedi
"Lan söyle , uzatma " az cok tahmin ediyordum kesin bu da aşık bana kim değil ki
"Tamam sonra isin olmadığı bir gün çıkarız "
Dedi.
He he gibi başımı sallayıp yanından çekip geçtim.Papatya 'nin ağzından
DevamıSevgilimi doyasıya öpmek koklamak ciğerlerime kadar içime çekmek istiyorum fakat korkuyorum evet korkuyorum neden korkuyorum üvey kardeşiz yargılayabilirler o yüzden korkuyorumdur belki ?
Ama bazen diyorum herkes bilsin ne olucak ki ama korkuyorum hiç bilmediğim endişe korku kaplıyor içimi bu hiç bilmediğim bir korku..
Az önce ateşle bakışırken sürtük pelin geldi ateşin yanına pis ne dedi acaba neyse sorarım akşam ben ateşe.
--------
Son ders zili çalmıştı telefonuma mesaj geldi
Kimden ; Öküz
'Seni arka bahçede bekliyorum.'
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆Mesela sonuna sevgilim yazabilirsin değil mi hih boşuna öküz denilmiyor
☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Kime ; Öküz
'Tamam'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔥Üvey Abim🌼
Novela JuvenilSeni severken dakika değil saniye gibi geldi yıllar.. Sana bakarken kayboluyorum ben kendimden geçiyorum... Evet bunu inkar edemem seni seviyorum hemde çok seviyorum ! 🔥♡♡♡♡ 🌼 Iki olgun adam ile kadın evlenmeye karar verir ad...