BAB 11

5.2K 191 1
                                    


Ian's POV

"Kau..ke..kenapa kau sanggup culik aku? aku ada buat salah ke dekat kau ah! Haiqal Qayyum!! apa masalah kau yang sebenarnya ah.." Aku yang mula bara dengan perbuatannya mula menyoal Haiqal.

Haiqal hanya tersenyum sinis sebelum dia membuka mulutnya.

"Kalau kau nak tahu.." Belum sempat Haiqal menghabiskan ayatnya, aku menyampuk.

"Never mind I think I know it. Kau marah aku belasah anak buah kau haritu? masalahnya anak buah kau yang kacau aku dulu. Kalau tak memang la aku takkan kacau. Lagi--"

"Eh perempuan, kau boleh diam tak ah!! Sakit telinga aku dengar kau cakap banyak sangat.  Kau selamat sebab aku dah claim kau sebagai aku punya."

Haiqal mula bercakap sebab dia marah aku cakap panjang sangat. Well... tu bukan salah aku. Kalau diaorang tak buat pilihan Illogical  macam ni.

"Roy, kau 'tolong' diamkan dia kejap..Aku ada hal lagi nak kena urus.. After this I will comeback minou " Kata Haiqal yang mula beranjak dari situ.

"Lebih baik tak balik terus lagi bagus." Kataku secara diam-diam.

"Watch your language darling..you will don't like the consequence" Kata dia sambil tersengih lalu berjalan ke arah pintu.

 Tiba-tiba aku merasakan sesuatu yang tajam menusuk ke dalam lenganku. Sebelum aku sempat melihat pelakunya, pandangan aku menjadi gelap. 

***

Haiqal Qayyum's POV

Aku berasa puas kerana aku telah berjaya mengambil hak aku daripada rival aku. Aku terus menuju ke bagunan syarikat yang diwarisi kepada ku, RZ Holding .

"Selamat datang Tuan Muda." Sapa semua pekerja di RZ Holding. Tetapi seperti biasa aku hanya memaparkan wajah beku ku. Sampai sahaja akau di bilik kerjaku, aku terus memerhati fail-fail yang bertimbun di atas meja ku. Tiba-tiba ada salah seorang pekerja ku meluru masuk kedalam bilikku. Sebelum sempat aku mula menjerit, dia mula membuka mulutnya.

"Tuan muda, kita ada sedikit masalah..."

"What??!!!"

Tengku Rayqal Haziq's POV

Aku bersama- sama anak buahku mula menuju kearah syarikat Haiqal Qayyum  untuk menyelesaikan masalah yang di hadapi kami berdua. Aku bersama Zack dan lain-lain terus berjalan masuk menuju ke arah bilik Haiqal walaupun terdapat beberapa pekerjanya yang cuba untuk memberhentikan pergerakanku.

"What??!!!" perkataan pertama yang aku dengar ketikaku masuk ke dalam biliknya.

Haiqal yang mula sedar kehadiranku mula kelihatan marah dan meluru ke arah ku sebelum berhenti tepat di hadapan ku.

"Apa kau nak ah!! Tiba-tiba masuk pejabat aku tanpa kebenaran!!!" Jerit Haiqal di mukaku.

"Simple, I come here to take what's mine back."  Aku membalas percakapannya dengan tenang kerana aku tidak mahu membuat kecoh.

"Heh.. jangan harap kau boleh rampas dia pada aku. She's mine and only mine not to some jerk like you" 

"JUST WAIT AND SEE, Aku yang akan dapatkan dia balik, by hook or crook" Kataku sebelum keluar dari biliknya.

Aku dapat dengar dengan jelas yang dia mula membaling barang-barang dalam biliknya. Aku terus berjalan dengan senang hati kerana plan aku berjaya.

First mission..complete

So hai guys!!! sis dah berjaya siapkan lagi satu bab setelah sekian lamanya sis x update So enjoy. By the way outfit atas tu outfit Tengku. Jangan lupa 

Vote

Comment

Follow


Forever U're Mine (BOOK 1) | ✓Where stories live. Discover now