Selam ben defne . Türkum ve cok yakın 6 arkadaşım var . Cidden onları seviyorum.
Dindırırındırirırı (telefon çaliyo)
-noldu knk
-kanka bayilma hazırmısı ?
-evet
-tamam.1 hafta sonra bts in konseri var.
-kardş malmısın lan koreye nasıl gidelim
-ya valla sıkıntıkı bi kızsın mal . TÜRKİYE'DE OLUCAK...
-AAAAAAAAAAAAAAAAAA mal daha önceden niye söylemedin.
Dierlerine haber vrdinmi? Alışverişe cikalım ne duruyoz.
-aynen kank haber veriyom .... da buluşalım by
-by
İnanmıyom bir hafta sonra Bts burdaaaa aaaaaaaaaaaaa neyse hazırlanıyım alışverışe çıkçaz
Bu benim 1.64 boyundayım kilom 45 ve biraz erkek gibiyim diyebilirim arkadaşlarım bu huyumdan şikayetçiler. Annem koreli.babam trabzonlu.armyim
Bu en yakın arkadaşım eda . Biz ona edo deriz o ise 168 ve 50 kilo . Kötü ozelliği ise cok kaygısız hiçbişeyi önemsemiyo. Annesi koreli babası ise antalyalı.ama kafadengi bir kızdır.
Buda şeyma . 160 boyunda ve kilosu 44. Bu kızı kötü ozelliğini hiç görmedim . Aksine çok tatlıdır. Ve yemekleri hep o yapar ehehehhe.
(Hepimizin annesi koreli) babası ise konyalı.
BBuda bizim bitanecik su muz .
Boyu 1.59 kilosu ise 46 . Ve uyumayı coooook sever onu uyandırmak imkansız gibi bişey.annesini bilionuz babası izmirli.
Buda sude 162 cm ve kilosu 47 çok tatlı bi kızdır. Tatlı giyinir. Kötu huyu aegyo yaparak seni çok kolay kandırır .babası samsunlu.
Bu nisa 166 boyunda kilosu 50 . Giyinmeyi cok iyi bilir . Kotü ozelliği
Anlatılan şeyi anlamamasıdır . Babası rizeli
Bu deniz . 170 boyunda kilosu 52 dir . Yaptıği espiriler çok guldurur.
Çokta zekidir . Kötü ozelliği gece yarılarına kadar film izlemesidir Allahtan başka hixbiseyden korkmaz.(tabi ben de öyleyim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bts in başı belada
FanfictionBtsule olan yeni bir hikayee okuduğum hikayelerden çok etkilenip bonu yazdım umarım beğenirsiniz 😉😉