Pansuman yaptılar sonrada kahvaltımızı yapıp üstümüzü giyindik. Sude:
Yaa kızım bu gün elbise giy
Ben:
Bugün ayasofyaya gidince bilionuz değilmi? Ve asla elbise giymem.
Sude:
Aman be tamamGiydiklerimiz de bunlar.
Baya rahat giydim. Neyse
Arkadaşlar bu arada bundan sonra
B=ben v=tae su=su sude=sud suga=sug jimin=Jim jhope =jh jungkook=jk rapmonster =rm Jin =Jin eda=edo
Şeyma=şey deniz=den nisa=n benim ismim de defne olduğu için dAyasofyaya gidiyorduk. Gittik gezdik üyeler Türkiye'ye bi kere daha hayran kaldı. Tabiii biz de. bu gün niyetimiz . Üyelere tarihi mekanları gezdirmek. Gezdirdik de rm:bugün bara gidelim mi?
D:biz Müslümanız la. Ben gelemem kızlar da gelmez
Sud:kanka gidelim içmeyiz nolur hadiii~
Aha yine aegyo yaptı ne yapıcam. D:hadi gidelim ozaman ama bi damla içmek yok kızlara pis pis baktım özellikle sude ye.Jin:kızlar siz hazırlanın saat 23.30 da sizi alırız . Nisa:tamam hazırlanırken bi yandan söyleniyorum ama sinirliyim giyindim giysimi sinirimi atmam gerekiyo ne yapsam. Birden giymediğim bi giysiyi yırttım rahatladım makyajımı yaptılar yine istemiyomm laağğğn. Çok abarttılar hande biraz sildim ama fena gözükmüyo. Neyse saat 11 buçuk oldu aşağı indik. Üyeler gelmişti kızlar hayranlıkla üyelere bakıyo üyeler kızlara bakıyodu v ile ben ise havalı havalı etrafa. Ama güzel oldum ilk geldiğimde hayret etmişlerdi. Puhahhahah hala yarasını tutuyo. Puhahhahah. Neyse gülme komşuna gelir başına demiş atalarımız. Giydiklerimiz şunlar:Geldik bara kokudan midem bulandı. İçeri girdik 14 kişilik bi masa bulduk. Oturduk erkekler içki istedi. Kızlar meyve suyu. Sanki biri bana bakıyo gibi hissettim o sırada yan masadan bi erkek geldi ve yavşamya başladı. Gel deyip kolumu çekti üyeler kalkana kadar adamı dövdüm hastanelik oldu. Aslında niye böyle güçlüyüm.?
Çünkü 5 yaşımdan beri eğitim alıyorum. Üyeler bana korku hayranlık karışık bakıyolar. Dayanamadım
D:bi sıkıntı mı var? Herkes kafasını başka yerlere çevirdi. İçiceliklerimiz geldi. İçmeye başladık sonrası bende yok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bts in başı belada
FanfictionBtsule olan yeni bir hikayee okuduğum hikayelerden çok etkilenip bonu yazdım umarım beğenirsiniz 😉😉