HASTANE?

21 0 1
                                    

Korede bizi zorlu bi hayat bekliyor. Belki asla idol olamıcaz. Belki en iyisi. Ama asla hayallerimizi unutmayacaz. Herşeyimizi türkiyede bırakıp daha güzel bi hayat yaşamak için buraya geldik. Buraya gelmemize değmeli.

İndik ve bighite gittik çünkü başvuru yapıcaktık. Başvurduk artık 7 kişilik idol gruplarıyız ismimiz starry girls bence harika.

 Başvurduk artık 7 kişilik idol gruplarıyız ismimiz starry girls bence harika

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk klibimizi çekicektik şarkılar rapler hazırdı. Rapper ben su ve eda selerimiz kalın ve tok. Dansımızı yapmaya çalışırken etraf birsiden karardı grisi bende yok.
Kalktığımda başımda kızlar bana bakıyodu. Ne oldu bana bts te oradaydı. Edo ben uyanınca
Edo:iyimisin defne
D:iyiyyim la iyiyim de ne oldu bana.
O sırada doktor geldi dr:uykusuzluktan ve açlıktan dolayı bayıldı. Lütfen arkadaşınıza dikkat edin. Haklı bu doktor 2 gündür ne uyuyom ne yiyom. Dansa ve sözlere çalışıyodum.
TAE NİN AĞIZINDAN (DEFNE BAYILMADAN ÖNCE)
Dışardan siren sesleri geliyo. Hemen koşarak dışarı çıktık. Sedyede yatan defneydi. Hemen yanına koştuk ne oluyo burda diye sordum. Eda:bilmiyorum dansederken birden yere düştü. Ağlıyolardı. Hastaneye gittik ve 1.5 saat sonra gözlerini açtı. Niyese içimde kötü bi his var. Ağlamamak için zor duruyorum.
Defne uyandı doktor uykusuzluktan ve açlıktan bayıldı dedi. Ne yemek yemeyip uyumadımı?

DEFNENİN AĞZINDAN
Doktor kalmamı istedi ben ise çıkmak istedim ve çıktık eve gittim ve uyudum. Cidden yorulmuşum. 15 saat uyudum la kış uykusuna yatmışım. Anca suga o kadar uyur. Ehhehehe. Kalktım kızlar şahane bi kahvaltı hazırladı. Yedim ama çok yiyemedim. Tam kapıyı açıcakken...

bts in başı beladaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin