BENİMLE KAL

54 4 0
                                    

İYİ OKUMALAR;
~ Bölüm1~
Bugün diğer günlere karşı daha da mutsuz uyandım . Nedeni ise okula gidecek olmamdı .
Bugün okulun ilk günüydü ve ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu . Yataktan kalkar kalkmaz banyoya ilerledim . Ilık bir duş aldıktan sonra üzerime giyeceklerimi seçtim . Altıma siyah deri bir etek üstüne ise beyaz bir tişört geçirdikten sonra banyodan çıktım . Aynadan kendime bakınca bakımsız olduğumu gördüm ve hemen yüzüme makyaj yaptım . Makyajdan kastım bir fondöten , ruj ve rimeldi . Saçım zaten düz olduğu için sadece fön makinesi ile kurutmakla yetindim. Ayağıma beyaz converslerimide giydikten hemen sonra telefonumu alıp aşağı indim . Aşağıda annem çoktan sofrayı kurmuştu . Annem babam ve kardeşim kahvaltı ediyorlardı ve bende hemen oturup kahvaltımı edip evden çıktım . Giderken handeyi de alıcaktım . Çağlayoda handeyle beraber alacaktık ki telefonum titreyince sadece handeyi alıp okula gitmem gerektiğini anlamıştım . Gelen mesaj çağladandı . Ben bugün okula gelemeyeceğim benş beklemeyin yazıyordu . Ben de cevap olarak tamam kanka yazıp gönderdim . Bu kızı seviyordum ama handeyle daha önceden tanışmıştık ve onla daha çok anımız vardı . Handenin gelmesiyle düşüncelerimden ayrılmıştım .
Oo kanka baya hızlı geldin ya. Dedim Handeye .
Hande ise, dalga geçme ya eyelineri sürene kadar canım çıktı zaten diyerek kolumdan tutup yola çekiştirdi . Evet başlıyorduk bu çekiştirmelere. Okula vardığımızda erken geldiğimizi anladık . Çokta değildi en fazla yarım saat . Biz ne yapalım canım okulun ilk günü sonuçta ne olmuş yani canım kel müdürümüzü dinlemediysek allah allah .
Handeyle birlikte sınıfa çıktık ve en arka sıraya yayıldık . 12. Sınıftık yani son senemizdi bu okılda . O yüzden yapabileceğimiz en çılgın şeyleri yapacaktık. Handeyle baya bir sohbet ettik sonra zaten sınıfa hoca girdi . Ondan bundan konuştu . Ne dediğini kimse dinlememişti ki zaten . Zil çalınca telefonuma baktım eski sevgilimden mesaj gelmişti . Ne olur beni affet seni çok seviyorum yazıyordu . Ama bu benim için gereksizdi . Mesajı silip instagrama girdim birkaç kişinin fotoğrafını beğnip instagramdan çıktım ve telefonu kapattım Hocaların girip çıkıp bişeyler anlatmasıyla geçmişti bugün . Son sınıf olduğumuz için okula sivil gelecektik . Eve gelince kapıyı annem açtı . Eve girer girmez koltuğa yapıştım . Bilin bakalım neden ? Sizinde sizden 1 yaş küçük gerizekalı bir kardeşiniz varsa yapışırsımız tabi.
Bu çocuk maldı ,salaktı,aptaldı . Yerden kalkıp bana gülen CANIM kardeşime baktım . Çünki az sonra toplu katliam olacaktı . Gülüşüne aldanmadan odama girdim . Üzerime rahat birşeyler giyip saçımı topuz yaparak aşağı indim. Yemeğimi yedim ve sofrayı kaldırarak odama çıktım . Telefonumla biraz bakıştıktan sonra onu almaya karar verdim . Biraz telefonla ilgilenip uyudum . Tabi yarın lanet okul vardı ki takmıyordum boşşveerr.
5 AY SONRA
Şu lanet pislik telefonu kapatıp yataktan kalktım . Aynaya bakınca korkudan ölebilirdim . Bu ne tipti??
Hemen elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım. Üstüme yarım tişörtümü geçirip altıma da kısa kot şortumu giydim . Ayağımada herzamanki siyah converslerimi giyip tekrar banyoya girdim. Fondöten ve rimeli sürüp banyodan çıktım . Saçımı salmıştım . Belime kadar gelen kahverengi saçlarım ile çok güzel görünüyordum . Tamam bu kadar ego yeter hadi kahvaltıya . Telefonu da alıp aşağı indim. Hayırdır lan bu ne kıyafet dedi gerizekalı kardeşim umut . Gözlerimi devirip annemin yanına gittim . Annem günaydın kızım dedi ve bende ona günaydın dedim . Babam erken çıkmıştı o yüzden evde değildi . Kahvaltımı edip banyoya yöneldim . Dişlerimide fırçaladıktan hemen sonra aşağı inip evden çıktım . Bu sefer hande benş beklemişti . Nihahahh yaşasın kötülük . Evlerimiz karşı karşıyaydı . Handeyi de alıp okula gittik . Hayret birşey dememişti ama bakışları yetmişti . Ne yalan söyleyeyim bi an öleceğim sanmadım değil . Okula varınca sınıfa geçtik . Handeyle konuşmaya başladık . Önümüzde oturan tam bir sürtüğe benzeyen kız vardı . Duyduğuma göre adı sılaydı . Ondan bundan konuşurken içeri bir çocuk girdi.
Aman yarabbi bu ne biçim bir çocuk tövbe insanmı bu diye geçirdim içimden . Ağzım bir karış açık kalmıştı . Sanırım önceden sıla ile tanışıyorlardı . Sıla ona kalpli gözlerle bakarken taş çocuk ise nefretle bakıyordu. Arkadan ise arkadaş grubu geldi ve yan sıraya oturdular .
Bu çocuk bu okuldaysa ve hatta bu sınıftaysa bu sene güzel geçicekti .

BENİMLE KAL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin