+0.7

621 81 41
                                    

Hatalarım varsa sorry baes

"İstediğiniz kadar için." Daniel, küçük kardeşinin bardağına içki doldururken söylemişti. Daehwi gözlerini fal taşı gibi açarken abisinin uzattığı bardağı eline almıştı.

"Bugün sorumluluğun bende değil. Bugün sadece arkadaşız, abi kardeş değil." Daniel'ın söyledikleri, Daehwi'nin kaşlarının çatılmasına sebep olurken, Jihoon'un da Daehwi'nin bi farkı yoktu.

Daniel büyüklerin içkilerini doldurmak adına onların yanına gittiğinde Jihoon Daehwi'nin kulağına eğilip, "Abinin nesi var?" diye sormuştu.

"Bilmiyorum." Daehwi umursamaz bi tavırla söylediğinde, Jihoon elini 'boşver' gibi yapıp içkisinden yudumlamaya başlamıştı.

"Hadi!" Jisung hızla ayağa kalkıp elindeki içkiyle bağırdığına, herkes pür dikkat ona bakmıştı. "Bardağın dibini gören, sevdiği çocuğa kavuşur." Herkes şok olmuş gibi bakarken, Jisung çoktan bardağındaki içkiyi içmeye başlamıştı.

Ardından Jihoon da usulca ayağa kalkıp bardağından içmeye başlayınca, sınıf arkadaşları anlam vermemişti. Büyükler ise "woa!" diye bağırıyorlardı.

"Jihoon'un sevdiği biri mi vardı?" Jinyoung Woojin dönüp sorduğunda Woojin omuz silkip, "Varsa bile bize niye söylemiyor bu çocuk?" demişti.

En sonunda Jihoon içmeyi bitirdiğinde ellerini saçlarının arasından geçirip boğazını yakan birayla yavaşça arkasındaki koltuğa oturmuştu. Elindeki boş bardağı yanına koyup, gelen sorulara cevap vermek adına doğrulmuştu. "Sen kimi seviyorsun lan?"

Jaehwan'ın sorusu herkesin kahkaha atmasına sebep olurken, Jihoon ise çoktan alt dudağını ısırmaya başlamıştı. Tüm gözler onun üzerindeyken açıklama yapmak da bi o kadar zor geliyordu.

Derin bi nefes aldıktan sonra ağzından sadece bir isim çıkmıştı, "Guanlin."

Woojin ağzındaki içkiyi hızla yutuğu için aniden öksürmeye başlamıştı. Jinyoung ise arkadaşının sırtına vururken bi yandan Jihoon'a söyleniyordu. "Geri zekalı, insan bunu en yakın arkadaşlarından saklar mı?"

"Saklamak değil.." Jihoon aniden ciddileşince, bu büyüklerin de dikkatini çekmişti. "Arkadaşız onunla, hem de uzun zamandır. Ama bi anda oldu işte, kendimi bi anda ona kapılırken buldum. Hem sizin nasıl tepki vereceğinizi bilmiyordum Kısaca korktum." Jihoon'un uzun cümlesi ardından büyükler ellerindeki içkileri içmeye başlamışken, küçükler ise Jihoon hariç heryer bakıyordu.

***

Gecenin ortalarına doğru, çoğu kişi kendi aralarında muhabbet edip gülüyorken, Daehwi kendi arkadaşları ile takılmak yerine bi köşede dolu olan bardağından yudumluyordu. Açıkcası bünyesinin bu derece dayanıklı olduğuna şaşırırmıştı. Çünkü geldiğinden beri yavaş yavaş içiyordu.

"Kuzen sen bugün çok durgunsun ya.." kulak misafiri olduğunu cümleyle, kafasını çevirince kuzeni Jisung'un abisinin omzunu sıvazladığını gördü.

Önüne dönüp dinlememeye çalışmıştı fakat her defasında kulak misafiri oluyordu.

"Seongwoo çağırdı dün." duyduğu cümleyle, öksürmeye başlayınca üst tarafındaki koltukta oturan Jihoon dönüp iyi olup olmadığını sorduğunda, geçiştirmişti.

"Yok daha neler, niye çağırdı be?" hepsinden farklı bu tepki Jaehwan'ın ağzından bi çırpıda çıkmıştı. Daehwi göz ucuyla olsun ya da saçını düzeltme şekli olsun, bi şekilde izliyordu.

"Unuttuğum tişörtlerimi, benden aldığı bileklikleri bi de yıl dönümünde yazdığım mektup gibi bir sürü şeyi bi kutunun içinde verdi." Daehwi'nin kaşları hızla çatılmıştı. Elindeki içkiden koca bi yudum alıp yanındakileri dinliyormuş gibi yapmaya devam ediyordu.

"Senin adına üzüldüm, belkide ayrılmasaydınız çok daha iyi olabilirdi diyeceğim ama onsuz çok daha rahat olduğunu biliyoruz yani boşver gitsin." Jaehwan'ın bi nefeste döşediği lafları üstüne Jisung'dan cevap geçikmemişti.

"Aynen annen ile aranın bu derece açılmasına değmezmiş Daniel. Hem baksana bi işin var, başını sokabileceğin bi evin de var ve ne olursa olsun seni destekleyen bizler varız. O yüzden takma fazla." Daehwi ilk defa öz kuzeninin bu kadar uzun ve güzel bir konuşma yaptığına şair oluyordu.

Çok geçmeden büyük odada abisinin kahkahası duyulunca en azından artık mutlu olduğunu anlamıştı. Ya da anladığını sanıyordu.

***

16.34

Woojin Grubun Adını #Odeğildeokulbaşlıyo Olarak Değiştirdi.

03.39

Woojin
pencereden gizlice girdim
yarın ağzıma sıçacaklar

Jihoon
bize gelseydin keşke
benimkilere geç geleceğimi söylemiştim

Jinyoung
valla kapıyı son sesle kapatıp odama çıktım
kimse de hiçbirşey demedi
şimdi de tuvalete gidicem

Jihoon
olm eve bi geldim
ilk işim zaten oraya gitmek oldu
yarım saate yakın işedim

Woojin
bunu neden bize söylüyorsun ki
yarım saat işediğini bilmek zorunda mıyız

Jihoon
siz benim kankalarımsınız
ve evet bilmek zorundasınız
:')

Woojin
ikimiz kaldık her halde
jinyoung'da işiyo her halde

Jihoon
orasını bilemem

Woojin
neyse olm
uykum geldi aq
uyucam ben
iyi geceler gençler

Jihoon
aynen ben de uyucam
hadi iyi geceler

___

aKTİF OLAMIYORUM NEDEN
#isyanlardayım

we don't talk anymore :: wanna oneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin