+1.0

449 64 17
                                    


Daehwi evin boş olduğunu fırsat bilerek arkadaşlarını çağırmıştı. Koca bir gürültü ve ellerindeki içecek vs cipslerle gelen arkadaşları fırsat kaybetmeden balkona geçmiş, kısaca sohbet etmişlerdi.

Daehwi, Jinyoung ve Woojin kankaları Jihoon ile Guanlin'i yanlız bırakarak cips ve içecekleri koymak adına mutfağa gelmişlerdi. Daehwi tezgahta içecekleri katarken, Jinyoung ve Woojin buzdolabının üzerindeki fotoğrafları incelemeye başlamıştı.

"Kanka sizinkiler neden boşanmıştı?" Woojin eline aldığı fotoğrafa doğrudan bakıp sorduğunda Jinyoung'da, Daehwi'nin dönmemesini fırsat bilerek omzuna bir tane geçirmişti.

"Anlaşamıyorlardı." Daehwi olayı tek kelimeyle özetlediğinde, Woojin 'al işte al' dermiş gibi bakıyordu yanındaki çocuğa.

"Peki nerde, hala Korede mi?" Daehwi en sonunda elindeki tepsi ile döndüp yürümeye başlamıştığında Woojin ve Jinyoung da tezgahdaki kaseleri almış Daehwi'yi takip etmeye başlamışlardı.

"Hayır, Amerikada yaşıyor. Annemin dediğine göre evliymiş." arkadaki ikilinin gözleri 'evlilik' kelimesini duyduktan sonra fal taşı gibi açılmıştı.

En sonunda balkonda oturan ikilinin yanlarına vardıklarında ikisinin de birbirleriyle ilgilenmediklerini görünce bir miktar da hüzüne uğramışlardı. Fakat böylesine bir buluşma ilk defa olduğu için sadece bu daha başlangıç deyip geçiştirmişlerdi.

***

"Haftaya artık hepberaber gideceğiz okula." Jinyoung hevesle söylediğinde, Jihoon masanın altından kimsenin fark etmeyeceği bir şekilde arkadaşının neresine geleceğini bilmeden bacağını sertce sallamıştı. Jihoon salladığı bacağının arkadaşının bir yerine geldiğini anlamıştı çünkü arkadaşı suratını buruşturmuştu.

"Aslında gerçekten seviniyorum çünkü burayı seviyorum. Tayvan gibi değil. Burayı sevdiren insanlar var yani. " Guanlin gülümseyerek söylediğinde, Jihoon'un içi erimişti.

İtiraf etmeliydi, gerçekten seviyordu. İlk tanıştıkları anda anlamıştı onda farklı bir şeyler olduğunu. Çünkü baştan aşağıya kadar çiçek gibi güzel kokan bir çocuğa kim aşık olmazdı ki?

Bir süre böyle devam etmişti. Sıradan konulardan konuşmuşlardı. Çocuklar başta Guanlin'e okul kurallarını vs şeylerini anlattıktan sonra konu yavaş yavaş daha sıkıcı bi hal almaya başlayınca, Woojin derinden gelen bi 'of' çekmişti.

Herkes ona dönüp ne olduğunu sorduğunda, Woojin neden of çektiğini söylemişti ve anında da farklı bi konu konuşulmaya başalmıştı. İlişkiler.

"Lisenin ilk yılı bie aptal ile çıkmıştım." Jinyoung tek nefeste lafı dizip, topu sıradakine vermişti.

"Aynen ben de. Ama yine de ben pek sevgili olma yanlısı değilim." Woojin'de anlattığında, çok geçmeden Jihoon konuya hakim olmuştu.

"Benim çıktığım çocuk beni seviyordu, belki iyidir diye sevgili olmuştum ama cidden çok kıskanç olduğu için ondan ayrıldım." Jihoon'un da ilişki anısı bittiğinde Daehwi, Guanlin'i dahi iki kere düşündürecek şeyler söylemişti.

"Hiç kimseyle sevgili olmadım ve açıkcası bundan ödüm kopuyor. Yani daha aşk duygusunu tatmayan bi kalbim var ve ben ne yapacağımı bilmiyorum."

Haklı mıydı? Evet ama arkadaşları onu abisi yüzünden korktuğunu açık açık görebiliyordu. Korkuyordu, çünkü birine böylesine bağlanmışken ayrılmak ve onun yükünü çekmekten korkuyordu. Bunu inkar edemezdi.

"Kimseyle sevgili olmadım ama aşk denen duyguyu biliyorum." Guanlin sırayla herkese bakarak söylemişti. Jihoon onunla göz göze gelince bile heyecanlanıyorken, böyle bi cümleyi kendisine bakarak bitirmesi temelli heyecanlanmasına sebep olmuştu.

***

Daehwi, Woojin, Jinyoung ve Jihoon'un Bulunduğu Jihoon'a Sahip Çıkalım Adlı Grup

Woojin
jihoon'a sahip çıkalım
olm
resmen mosmor oldun çocuğun yanında

Jinyoung
aynen kanka ya
insan biraz sakin olur
o nasıl bi aşık havaları
yerim seni

Jihoon
napayım lan
istemsizce oldu
tşk edrm jinyoung

Daehwi
kanka
sen bu çocuğu cidden seviyon ha
helal koçum
kendine benden bi çikolata ısmarla hemen

Jihoon
gecenin biri saat olum
çok üşendim inmeye şimdi
neyse yarın alırım ben onu

Woojin
aynen ya
benden de ısmarla

Jinyoung
o değil de
ne dedi hatırlıyonuz demi :D
"kimseyle sevgili olmadım ama aşk denen duyguyu biliyorum"
ehehheheueheuej

Daehwi
eheuwnlzşZ
çıldırmalık bi konu da
sizin aranızı yapmamız lazım ya

Woojin
aYNEN KARŞİM BEN DE AYNISINI DİCEKTİM HAY GEL Bİ AĞZINI ÖPEYİM
YA DA PARMAKLARINI
AMAN NEYSE

Jihoon
sakin ol lan
ne yapacaksanız yapın
olm
bi de çocuk bende uzaklaşmasın

Daehwi
o da var
aman neyse sen bize bırak
biz herşey ile ilgilenicez merak etme

Jinyoung
:D

Jihoon
bak sşkşcem senş jinyoung

Woojin
neden böyle oldUNMSKXKSMDMSKDKSLMDSMMDMSMXMXX

___

we don't talk anymore :: wanna oneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin