Zjištění

4 1 0
                                    

Meditace, nejrychlejší způsob jak se dostat k moci kterou mám k moci jež mi dává mnoho výhod a ukazuje že jsem schopný víc než normální člověk. Když jsem nedávno zjišťoval jakou moc mají ostatní telekinetici tak po hodinách hledání jsem našel mnoho lidí kteří tvrdí že ji ovládají reálně nevěděli o čem mluví. A ti co věděli a věnovali se jí klidně dvacet let nedokázali více než si přitáhnout ovladač od televize tak nechápu já můžu být po čtyřech letech cviků aerokineze a třech letech telekinze zvládnu sám nechat levitovat auto, je to divný. Ale při meditaci mě tyto myšlenky nesmí rušit pomalu vyprazdňují mysl dokud nejsem prázdný a klidný jako lesní jezírko. Pomalu otevírání oči a vstávám stojím na krásném zeleném kopci který nalevo postupně stoupá k lesu a na právo klesá poměrně prudce k opuštěné polní cestě . Předemnou se rozprostírá pouze sráz, oči opět zavírám a vizualizuji jak se vítr (je absolutní bezvětří) pomalu závěsná a cílí trvá to asi 5 sekund než začne foukat slabý vánek a postupně sílí a když mi začíná po pár minutách brát vzduch od úst tak hodně nechám uklidnit do slabého vánku který je v tomto vedru velice příjemný. Opět  otevírám oči světlo mě oslní najednou mám podivný pocit ten co máte když hrozí nebezpečí něco je špatně nevím co ale něco se má stát, rozhlížím se kolem, ale nic než přírodu nevidím je to divný ten pocit mám pokaždé když trénuji posledních pár týdnů no kašlu na to a snažím se soustředit na poměrně velký asi padesát kilo vážící kámen ani se nehne ,,Sakra" hořčík si ,,ten debilní pocit mě zase vyrušil." reálně mi to moc nevadí znamená to jen pár minut meditace ze začátku to bylo klidně třicet minut teď to nepřesahuje pět. Usedám a zavírání oči pomalu se oprošťuji od všech myšlenek a pocitů. Když jsem opět prázdný vstávám a otevírám oči tentokrát se kámen po chvíli soustředění zvedá nechám ho levitovat po pár minutách pomalu dosedá na zem. Zas ten pocit. No dneska to balím nemá to cenu.

Asi za 20 minut jsem doma, stíhal bych o dřív ale vzal jsem to oklikou domů se mi nechce, naštěstí zjistím že nikdo není doma jdu zase hledat a zjišťovat proč jsem tak mocný je to ubíjející ale všechno je moc dokonalý na to aby to jen tak fungovalo bez jakéhokoliv následku je to divný. No po pár hodinách hledání (je to nuda ale co) nakonec to vzdám jsem unavenej a naši budou pěkně naštvaný uklidím kuchyň a jdu se podívat na pár videí rozhodl jsem se naučit astrální cestování ten pocit nikdy nelhal tak proč by se to mělo měnit a jestli nehrozí vnější nebezpečí musí být zevnitř a jediný způsob jak se podívat na svou duši proto hodlám na chvíli opustit své tělo a zjistit co se sakra děje jsem náměsíčný věčně nevyspalý a to se mi nikdy nestávalo možná mi jen jebe.

Trvá to pár týdnů a pokusů a když to chci vzdát povede se to ale když se oddělím od těla vidím jak se za mnou táhne cosi četnějšími než sama moc za novu kdy ani hvězdy nesvítí. Myslím že je to jedno ze stvoření co zde žijí ale táhne se za mnou všude je mou součástí a kdykoli zastavím blíží se a snaží se mě pohltit je to její první možnost kdy je z těla no rychle se vracím.
,,Co to sakra bylo?", vím že je to mojí součástí ale chci se toho zbavit.

Temnota v násKde žijí příběhy. Začni objevovat