Akşam geç yatmak sabah nasıl sorun oldugunu amlatmama gerek yok çünkü bizzat yaşayan Sizler anlarsınız.
Aksam canım istemedigi için biraz telefonla oynadım herkez tatilde ben ise yine evde sıkıcı bir şekilde sabah olsada işe gitsemde biran önce hafta sonu gelse diye düşünüyorum.Hafta sonu belki biryerlere gideriz diye plan yapıyordum.Aslında yatmak istiyordum ama yatarsam biran önce sabah olurdu,günlerin hızlı geçmesini hiç sevmem çünkü geri gelmeyecek gelse bile aynı duygular olmayacak.Ama uyumak zorundayım sabah annemin bağırma sesleriyle uyanmak istemiyorum alarm kurarak uyanmak istiyorum ama sabah çaldığını bile fark etmiyorum.Hayaller kurarak maaşımı alınca ne alsam diye düşünerek uykuya dalmaya calışıyorum ama o parayla hayallerimin birini bile alamayacağımın acı gerçeğıyle uyuyorum.Gözüme güneş geliyor ve geldikçe yüzümü ısıtıyor bu sefer annem gelmedi daha kalkmam gereken saate 2 saat varken ben uyanıverdim bu vakti degerlendiriyim bosa gecmesin derken kahvaltı hazırlarken buldum kendimi zaten çokta anlamam bildigim bikaç tarif okadar yinede her seferinde iştahla yiyebiliyorum tabi fazla oyalanmayim biriken islerim var ise gitmem lazim ama gömleğimi bulamıyorum annemi uyandırmam gerek çünkü dün hepsini çıkarıp attıgım için ütüsüz annem iyiki var neyseki hemen uyanıverdide hızlıca çıkmayı başara bildim.Ama otobüs duragının ne kadar kalabalik olup olmadigini duşunuyorum eger binemezsem yine gec kalırım yine sıraya uymadan ilk binmeye çalışıcam galiba yoksa işimden olurum kovulurum hergün gec kalıyorum neyseki insaflı otobus yolcuları sesleri çıkarmadılar ki gec kalmakdan kurtuldum.