Söz konusu aşk

1.4K 58 5
                                    

Buğradan devam
Tam 1 hafta geçti bu olayların üstünden. Bu 1 hafta Suyu hiç görmemiştim. Ne odasından çıkıyor ne yemek yiyiyor nede konuşuyor. Sürekli yatıyor tam 1 hafta içinde bürsürü şey oldu mesela Tolga ve Asya sevgili oldu ve 2 ay içinde sözlenicekler. Bunlar zaten önceden tanışıyorlarmış ama sevdiklerini söylememişler. Neyse şuan Su hariç hepimiz oturmuş ne yapıcaz diye düşünüyoruz. Acaba Su ne yapıyordur. Bence birimizin bakması lazım diye soru ortaya attım.
Asya: Bende onu düşünüyordum Rüya ile gidip bakalım hadi Rüya.
Rüya: Tamam.
Asya ile Rüya Suyun yanına gittiler tam 5 dakika oldu sonra geldiler.
Buğra: Ne yapıyor.
Asya: Rüya görüyor galiba çünkü gülümsüyor.
Buğra: Ne görüyor acaba.
Aysa sadece dudak büzmekle yetindi. Tam bir saat oldu hala oturuyoruz. Tolgada sıkılmış olacak ki konuşmaya başladı.
Tolga: Bence karaokeye gidelim kızlar siz Suyu uyandırın bizde arabada bekliyelim.
Asyalar ise kafa sallamakla yetindiler onlar Suyu uyandırmaya bizde arabaların yanına gittik.

Sudan devam
Asyanın beni uyandırmasıyla kalktım ne var anlamında kafa salladığımda karaokeye gidiceğimizi söyleyip çıkmıştı. Ben ise göz devirmekle yetindim. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp hazırlandım. Odadan çıkıp kapıya yöneldim ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Çıktığımda ise ilk gözüme Buğra çarpmıştı şu erkeklerden nefret ediyorum. Biri zaten namusumu aldı ama nedense Buğradan nefret edemiyorum onun arkadaşlarındanda etmiyorum galiba erkeklere olan nefretim yavaş yavaş gidiyor bilemiyorum. Asya ile Rüya geldiğinde arabalara binip yola çıkmıştık. Yol boyunca kimse konuşmamıştı bu benim için iyi olmuştu. Araba durunca herkes indi tam ben ineceğim zaman Buğra kapıları kilitlemişti. Buğra bakarak ne var anlamında kafa salladım o ise bakmakla yetindi. Sonra ise konuşmaya başladı.
Buğra: Su artık konuşsan artık herkes senin için üzülüyor hiç olmazsa bari Asya ve Rüya için konuşsan ha hadi konuş artık.
Su: Tamam oldumu konuştum.
Buğra: Heyt be sonunda( sarılır) ups özür dilerim Su.
Su: Önemli değil.
Buğra arabanın kilidini açtığında hemen arabadan inip karaoke yerine girdim. Asyaları gördüğümde yanlarına gittim. Buğrada yanımıza geldiğinde tam olmuştuk. Herkes sırasıyla şarkı söylediğinde sıra bana gelmişti. Sahneye çıkıp şarkıyı söylemeye başladım. Şarkı bitene kadar sürekli Buğraya bakmıştım. Şarkı bittiğinde herkes alkışlamaya başladı ben ise baş selamı verip masaya geçtim. Asyalar şaşırmışa bemziyor tabi 1 hafta kimseyle konuşmamıştım şarkı söylediğimi gördükleride şaşırdılar ben ise gülümsemekle yetinmiştim.
Asya: Su sen şarkı söyledin değil mi?
Su: Evet söyledim☺☺☺ Hayat devam ediyor Asya konuşmayıpta ne yapıcam.
Asya: Özlemiştik seni odanda çıkmıyordun konuşmuyordun ama artık konuşuyorsun şükür. (Sarılırlar)
Yusuf: Ee Suda konuştuğuna göre söyleyin artık şu meseleyi.
Tolga: Su biz Asya ile 2 ay sonra sözlenicez.
Su: Sizin adınıza sevindim bunu 2 ay değilde 2 gün sonra yapsak olurmu yarın alışverişe gidip bir şeyler alalım sonra sözden sonra imam nikahı kıyarsınız sizin rahat olmanız için.
Asya: Olur.
Tolga: Olur.
Rüya sende bir şeyler var mı?
Rüya: Yoo ne olması lazım ki?
Su: Bilmem😉😉😉
Yusuf: Hadi gidelim eve.
Hepimiz birlikte kafa salladık ve karaokeden çıktık arabaya binip yola çıktık. Eve geldiğimizde ben odama çıkıp üstümü değiştirdim. Aşağıdan beni çağırıyorlardı odadan çıkıp oturma odasına geçtim. Erkekler dahil hepsi yere oturmuş şişe çevirmece oynuyorladı. Bende aralarına katılıp oynamaya başladım. Şişe ben ile Buğranın arasında durdu. Buğra soruyo ben cevaplıyordum.
Buğra: Neden erkeklerden nefret ediyorsun?
Ben ise çünkü bazı erkekler ikizime çok çektirdiler ondan nefret ediyorum.
Ben çeviriyordum çevirdiğimde Yusuf ile Rüyanın arasında durdu Yusuf soruyordu.
Yusuf: Sevdiğin biri var mı?
Rüya: Var.
Yusuf: Kim peki?
Rüya: Sadece 1 soru😎😎😎
Rüya şişeyi çevirdi ve Tolga ile Asyanın arasında durdu Tolga soruyordu.
Tolga: Ne zamandan beri beni seviyon😉😘😉😘
Asya: Tam 1 aydır.😏💖😏💖
Tolga: Kız bende😂😂😂
Asya şişeyi çevirdiğinde ben ile Rüyanın arasında durdu. Ben direm merak edilen soruyu sordum.
Su: Sevdiğin kişi kim?
Rüya: 😀😀😀 sevdiğim kişi Yusuf
Yusuf: Ne ciddimisin benimde sevdiğim kişi sensin.
Su: Öhööm öhööm tamam abartmayın sizin sözünüzde 6 gün olsun taam mı.?
Yusuf ve Rüya aynı anda taam dediler ve gülmeye başladılar aptal aşıklar😂😂😂

Buğradan devam
Ben oyun yerine hep Suyu izlemekle geçirdim aslında bende ona aşıktım ama erkeklere olan nefreti sayesinde söylüyemiyorum. Ama söz olduğu sırada söylicem. Neyse herkes yorulduğunda bizde eve gittik. Sürekli Suyu düşünüyordum keşke bu olayalar olmasaydı. Keşke onun namusuna bir şey olmasaydı. Ben bunları düşünürken çoktan eve gelmiştik. Ben hemen odama çıkıp yatağa attım kendimi bakalım yarın neler olucak.

Arkadaşlar burda bitiriyorum.

Sizce Buğra aşkını itiraf edebilicek mi?
Su bunları duyduğunda ne tepki vericek?

Lütfen yorum ve vote

Seviliyorsunuz😘😘😘

NEFRET ve AŞK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin