Vazgeçme

1.1K 47 0
                                    

Sudan devam
Gözlerimi güneşin ışınlarıyla açmıştım. Dün olanları hatırladığımda bi kere daha kendime iğrenmiştim. Ben bu kirli bedenimle daha yaşamak istemiyordum. Yaa bebeği aldırıcaktım yada Buğra ile evlenicektim. Bir kez daha anladım ne kadar çaresiz bir insan olduğumu. Keşke bende ailem gibi o trafik kazasında ölseydim. Ölseydim bunlar başıma gelmicekti. Ama isyan etmek yok. İsyan etmek günah bunu biliyorum çok şükür. Allaha olan inancım kat be kat daha fazla çoğalıyor şükür. Şükretmiyeli baya bir zaman oluyor. Allahın bir bildiği vardır ki o trafik kazasında ölmedim. Düşüncelerimi zil sesi bozmuştu kim geldi acaba kızlara seslendiğimde cevap vermemişlerdi. Odamdan çıkıp kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığıma kimse yoktu kapıyı tam kapatırken yerde bir kağıt olduğunu gördüm. Kağıdı elime alıp etrafı kolacan ettim bu kağıdı bırakanı görmek için. Kimseyi göremediğimde içeri girip kapıyı kapattım. Merakıma yenik düşüp kağıttaki yazıları okumaya başladım. Şunlar yazıyordu: Biliyorum belkide o günahsız bebeği aldırıcaksın ama yapma Vazgeçme bu hayattan bu bebekten Vazgeçme belki beni dinlemeyip kafanın dikice gidiceksin ama yapma be Asi kız.

Aslında Buğra haklı vazgeçmicem bu hayattanda bu bebektende. Kabul edicem Buğrayı evlenicem onunla bunu yapmak zorundayım. Odama girip Buğraya mesaj attım. Teklifini kabul ettiğimi onunla evleneceğimi söyledim ve bugün imam nikahı kıyalım ve resmi nikahıda yarın kıyarız dedim şimdi ise Buğranın cevabını bekliyorum. Buğradan mesaj geldiğinde okumaya başladım. Tamam bugün seni alıp camiye gidip kıyarız nikahı. Bu arada vazgeçmiyeceğini biliyordum☺☺☺

İmam nikahı kıymıştık. Artık Allah katında evliydik rahat olabilirdik. Bu arada söylemeyi unuttum. Biz nikahı kıydıktan sonra Rüya ile Yusufta kıydılar onlar için mutluyum.

Sabah uyandığımda bugün resmi nikah olduğunu hatırladım. Dün kızlar gelinlik için zorlasalarda ben sadece beyaz bir elbise giyeceğimi söylemiştim. Nikaha tam 2 saat olduğu için rahattım avmeye gidip istediğim elbiseyi alabilirdim. Kızlar zaten hazır oldukları için evden hemen çıkmıştık. Avm ye geldiğimizde gözüme bir mağaza kestirip içeri girdim. Mağazada çalışan bir kadına nasıl bir elbise istediğimi söyledim kafasını sallayıp elbiselerin olduğu tarafa götürdü. Kızlara baktığımda ise onlarda kendilerine bakıyorlardı. Kadının gösterdiği elbiseleri deniyordum.

 Kadının gösterdiği elbiseleri deniyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1. Elbise

 Elbise

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2. Elbise

 Elbise

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3. Elbise

Elbiselerin içinde son giydiğim daha güzel olduğu için bunu almıştım kızlara baktığımda çoktan elbiselerini almışlardı.

Asyanın elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asyanın elbisesi

Rüyanın elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rüyanın elbisesi

Avmden çıkıp eve geçmiştik. Hepimiz hazır olduğumuzda erkeklere haber vermiştik. Erkekler geldiğinde nikah kıyacağımız yere gelmiştik. Nikah memuru bir kaç konuşmadan sonra evetlerimizi demiş evlilik cüzdanını elime almıştım. Şuan ise kızlarla oturup ağlıyorduk. Ne ironi ama daha düne kadar hayatta kimseyle evlenmem diyordum ama şimdi evliyim. Ama inşallah mutlu olucaz. Erkeklere baktığımda koyu bir sohbete girdiklerini anladım. Gözüm Buğraya takılmıştı iyi ki bu adamla karşılaştım tamam belkide erkeklerden nefret ediyor olabilirim ama bu adam benim nefretimi alıp götürüyormuş gibi hissediyorum bu adam beni değiştiriyor ve ben kesinlikle bu değişimimden mutluyum.

5 AY Sonra

Karnım iyicene şişmişti. Aslında hiç doktora gidipte cinsiyetini öğrenmemiştim. Merak ediyordum bu 5 ay hepimiz için çok güzel geçmişti. Asya ile Tolga Rüya ile Yusuf evlenmişlerdi. Asya şuan 2 haftalık hamile. Belime dolanan kollarla düşüncelerimden sıyrılmıştım. Artık bende Buğraya aşkımı ilan etmiştim. Yaklaşık 2 ay önce söylemiştim. Buğraya dönüp bebeğimizin cinsiyetini merak ettiğimi söylemiştim. Buğra ise burnuma buse kondurup bende merak ediyorum bugün hastaneye gidip öğreniriz. Bebeği hemen kabullenmiştim. Buğra sayesinde tabiki o çoktan bellemişti bebeği. Her neyse hazırlanıp yola çıkmıştık. Hastaneye vardığımzda çok heyecanlanmıştım. Buğra elimi sıkıp güven verircesine bana bakıp gülümsemişti. Doktorun odasına girdiğimizde hemen yatırmışlardı. Hepimiz birlikte ekrana bakıp gülümsemiştik. Doktora cinsiyetini sorduğumuzda kız olacağını söylemişti. Buğraya baktığımda gözünün içinin güldüğünü görmüştüm. O mutlu olduğunda bende mutlu oluyordum. Allah mutluluğumuzu hiç bozmasın. Hastaneden çıkıp eve gidiyorduk. Eve geldiğimizde yorgun olduğumu söyleyip odamıza çıkmıştım üstümü değiştirip yatağa yattım tam uykuya dalacağım sırada belime dolan kollarla ve son sözlerle uykuya daldım. İyi geceler karanlıktaki ışığım.

Veee son
Biraz kısa oldu ama olsun.
Bi dahaki bölümle görüşmek üzere
Seviliyorsunuz😙😙😙

NEFRET ve AŞK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin