Memnun olmak istemiyorum. Bir permatiğin ucunu kırıp, su dolu küvetin içine uzanmak istiyorum. Beyaz elbisemi giymek. Sol bileğimi göğüs hizamda tutup sağ elimin iki parmağıyla sarıldığım permatikle damarlarını okşamak istiyorum.
Bir gece vakti cinnet geçirsin annem aniden.. Dikileyim karşısına. Annem öldürsün istiyorum beni elindeki ekmek bıçağıyla.
Hoş görmek istemiyorum. Saygı duymak ve mecbur olmak da istemiyorum. İnanmak. Bir dine, bir tanrıya, bir anneye, ya da sevgiliye...
Bazı insanların hiçbir şeyi yok bazen bağımsız sallanan bacaklarından başka. Şarkılar ve şiirler bir de. Bir de bir düzine yara içinde bir yerlerde.
Bazı insanların hiçbir dileği yok zamanın akıp gitmesinden başka. Yok başka bir seçeneği gömülmek istemekten.
Başka bir yolu yok mu acı çekmenin ey Allah ?
Karardıkça göğün mavisi, soluyor hayallerimin güneş sarısı rengi.
Ben mutlu olmak istemiyorum. Aydın günlere uyanmak, iyi gecelere sahip olmak. Bir bilet almak istiyorum düşecek olan ilk uçaktan. Uçmak ve parçalanmak. Bulunamak istiyorum. Kimliği tespit edilemeyenler listesine adımı yazdırmak. Yani biraz umut bırakmak ardımda. Belki beklenmek. Belki özlenmek. Bilmiyorum.
Denizin en hırçın olduğu zamanlarda tırmanmak istiyorum zirvesine bir dağın. Dağları seviyorum. Denizleri seviyorum. İnsanları sevmediğim kadar seviyorum kendimi o dağdan, o denize bırakabilme ihtimalimi.."
Ben özgür olmak istemiyorum. Haklı olmak istemiyorumç, Haklı olan her şeyden nefret ediyorum. Haklı olan insanlar üzülüyor. Duymuyor musun ey Allah ? Adalet burada değil. Burada adilce dövüşmek adil değil. Burada yarılmıyor kimsenin denizi, kimsenin kurak toprağına yağmıyor yağmur. Yağmurlarım çalınıyor görmüyor musun ? Görmüyor musun başkaları yüzüyor benim denizlerimde. Benim dağlarıma başkaları bayrak dikiyor. Üzülüyorum.
Ben konuşmak, görmek, yürümek ve hatta nefes almak istemiyorum.
Üzülmek istemiyorum.
Bazı insanların başka şansı yok üzülmemek için ölmekten başka..
Anlatamıyor muyum ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küfrüm Aşar Edebimi
PuisiBir Nursen Yıldırım hayranıyım ve onun sıra dışı her mısrasında kendimi bulduğum şiirlerini sizlerle paylaşacağım. İyi okumalar.