1. Skaut,.. A?

152 8 7
                                    

Je tu hned několik důvodů, proč šipujem /Dokonalá angličtina, nekomentuji/  Nás a duhu. Ano, jenže s mými  schopnosti to nedopadne, takže tady dávám gif pro zpestření těchto,.. Řekla jsem si že nebudu sprostá, hm. Nezajímavých informací a tajných věcí o skautu! Da. /Doufám že gif odvede pozornost, heh/

 /Doufám že gif odvede pozornost, heh/

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

1. Skauti jsou tolerantní. Ať už jste třeba jednorožec, bisexuál, Merlin /Všichni víme na koho narážím..*ušklíbne se*/ nebo cokoliv jiné, skautům je to u sardele, /Třeba jako nemyslím žlutošátky*, ale ty větší a rozumnější/  protože se s těmito případy, jako jsou třeba ti jednorožci setkávají denně. /A polovina z Našeho oddílu jsou stejně jednorožci, mreh/

2. Když se spojí dohromady, vznikne duha. Tak jako i když nejsem,.. Nevím jak to říct. Prostě nevidím aury a je mi u sardele jestli bych aury vůbec viděla, myslím, že každý má prostě tu svou barvu která ho vystihuje. Teď budu trochu kopčit z jedné stránky*, nezabijte mne prosím.

,,Modrá - Znamená klid, důvěru, tradice,...

Červená - Vzrušující, energická, prudká až náruživá,.."

Da. Všichni víme jakou máme povahu, nebo i třeba která barva Nás vystihuje, nebo ke které máme nejblíže. Nuž, právě ve skautu je různorodost /Tch. Mé vyjadřování je kvalitní/  povahových rozdílů. Víme, že nikdo není dokonalý a každý má své charakteristické chyby. Proto cituji jednu z mých kamarádek, které jsem řekla o skautu! 

,,Víš, udivuje mě, že skauti drží pohromadě i když mezi nimi jsou třeba spory o kterých ostatní neví. Řeší to s klidnou hlavou, taky bych to chtěla umět, ale nemám čas" 

3. Skauti Vás přepadnou v tu nejvíce neočekávanou chvíli. /To mi připomíná, jak jsme v oddíle balili tábor, chvíli poprchalo a přepadla Nás duha. BEBE a lidi z Šestky, vzpomínáte na to jak jsme to fotili?/  Je to tak. Teď nemyslím přepady mezi tábory, ale obecně třeba 'normální den normálního člověka'. Příklad; Třeba někdo jde po ulici, říkejme ji Karel, /Ne, vůbec ne situace mne a BEBE/  ale najednou k ní zezadu běží neznámá osoba které si ovšem Karel nevšimla. Nuž a tak jde dále, čte si a možná i narazí do lampy. *Dramatická hudba* Najednou do něj ta osoba vrazí a zařve přes celé Kateřinice ,,Čau!.."

...No a nakonec budou čumět na modré auta a tiše sledovat jestli nejede Radim. /Tch. Nestalo se to! *Sarkastický hlas a ironický úsměv*/

4. Z duhy se vyrábí závislost pro skauty. I když se říká, že skauti mají fetyš všude možně, třeba čichání knížek, lámání klacků a nebo zaostřování oněch klacků, dva doopravdy zbožňují. Zaprvé - Gumoví medvídci, nebo jakékoliv jiné želé. Zadruhé to jsou kyselé rybičky, anebo něco podobné na styl těch rybiček. Jednoduše milují kyselé.


,,Když to shrneme, skauti jsou duha a duha je skaut. Byť by toto třeba komentovali přímo skauti, že tohle je naprostá kravina, že jsem okecávala pořád to samé a další vyjádření ostatních, je to pravda. Nemůžete zde, v této 'kapitole' popřít všechny informace o 'Skautech a duze'. Nuž, toto je asi vše. Pokud máte nějaké,.. Další  info o tomto šipu, nebo vlastní zkušenosti, mám uši a poslouchám."

___________________________________________________

Pozn. autorky  - *http://www.onlio.com/clanky/psychologie-barev-2.html   *žlutošátky jsou v Našem oddíle ty děcka co nosí žluté šátky. Všichni víme, že, Myško?

Mimochodem, neříkám, že to nebyl asi hodně špatný nápad mne pustit k nudným informacím nebo podobným blbostem které jsem zmínila a vůbec o skautu v této kapitole, /Dá se to tak nazývat..?/ nebo spíše o totálních hovadinách které jsem si promyslela a snažila se to 'normálně' zformulovat to nějakých srozumitelných 'odstavců'. Já vím co si o tom asi většina skautů myslí, /Nejsem výjimkou i když to poukazuje na mou prazvláštní originalitu co mne naučil převážně skaut/  ale to je o tom brát to s humorem a naučit se myslet dříve než urážet a prostě,.. To neodsuzovat hned co to vydáme. Jsme skauti tak Nám nechte křídla svobody, děkuji za pozornost.

Tak zduř, toustíci a možná i budoucí skauti.

Tak zduř, toustíci a možná i budoucí skauti

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Karel -‸-


Skauti.Kde žijí příběhy. Začni objevovat