Ez a fejezet most kifejezetten lányoknak íródik. Persze, fiúk is elolvashatják, de számukra ez kevésbé lesz érdekes.
Először szeretnék elnézést kérni azoktól, akiknek ez még nem aktuális, de én pár nap múlva költözöm a koliba, így jelenleg ezek a gondolatok avarognak a fejemben. Ígérem, néhány |Beköltözés előtti fejezet után hozni fogom az érdekességeket, a koleszos élet jellemzőit, és az ismertetést.
Ezután a kis beszúrt bekezdés után következzék még egy, mivel bevásároltunk a kollégiumra, és a listám bővült, így lessétek meg a listát is, hiszen van rajta kiegészítés.
És akkor most következzék a vészhelyzet neszeszer.
○Miért fontos/praktikus?
Azért, mert lányok vagyunk, megeshetnek velünk különféle balesetek, amiknek orvosolására jobb, ha fel vagyunk készülve. A saját neszeszeremet egy régebbi, már nem használt tolltartóból alakítottam ki, így bőven el fog férni a táskánkban, és nem üvölt róla, hogy: "hű, ebben tuti betét van". De amúgy lehet ez egy sima apróbb táska, vagy neszeszer is, de én annyira szerettem ezt a tolltartómat, hogy evidensnek tartottam azt piperéssé avangálni. (Szinonímákat pls a neszeszerre😅)○Miket tartalmaz?
Van benne egy pár darab zsebkendő, hiszen az mindig jól jöhet, valakinek úgyis szüksége van rá.Pár hajgumi, illetve hajcsat/hullámcsat már csak a tesi órák mindennapos rendszeressége miatt is praktikus.
Néhány smink, a hirtelen fellépő patik ellen: korrektor, esetleg púder, és ahhoz ecset. Nekem még itt van a szempillaspirálom, és egy szivacska is (olyasmi, mint a beauty blander).
Tartalmaz még sminklemosó tonikot (mini kiszerelésben) és pár vattakorongot.Egy labellóra is szükség lehet, főleg olyanoknak, akiknek olyan hamar cserepesedik a szájuk, mint nekem.
Szemüvegeseknek tanácsolom a szemüvegtörlőkendőt is.
És amit én mindenféle esetben elrakok, az egy tampon, vagy egy éjszakai betét. Mivel fiatalok vagyunk, még nem állt be a menstruáció, ezért jobb felkészülni a váratlanra. Tudom, ez eléggé intim, meg minden, de fontosnak tartom, hogy erről is szó essen. Lehet, csak én vagyok olyan, hogy érdekel a megoldása annak, ha a koliban jön meg, és ilyesmik. Ha ez nem érdekel titeket, vagy ha épp ellenkezőleg, pont hogy érdekel, akkor kérlek írjátok meg.
Az én extolltartóm ezennel meg is telt, ami még nálam tuti lesz, megbújva a táskámban, az egy mini hajkefe, illetve egy dezodor. Amit még nagyon fontosnak találok, az egy kézfertőtlenítő, mert bármikor jól jöhet.
Allergiásoknak javaslom egy orrspray, illetve egy-két szem gyógyszer eltételét is.
Gyógyszer amúgy is jól jön, hirtelen fellépő fájdalomra, stb. (Akinek kell rendszeresen gyógyszert szednie, annak tanácsolom, hogy legyen abból is pár darab a táskában, -ne legyen szükség a bevételére- a biztonság kedvéért. Személy szerint én a heti adagomat elraktam, ha elfelejteném elrakni a dobozt a bőröndbe.)
És szeretnélek megkérni titeket, hogyha van bármi, amiről szívesen olvasnátok, vagy fontosnak tartjátok, hogy valaki írjon róla nektek, akkor nyugodtan írjatok kommentben, vagy privátban. Mivel itt név nélkül vagyunk, senki sem tudja: ki kérte, így legyen bármilyen intimebb, vagy kevésbé intimebb téma, én szívesen leírom a tapasztalataimat.
Ha tetszett ez a kis fejezet, akkor kérlek csillagozzatok, komizzatok, ha vannak fiú olvasók, akkor ne csüggedjenek, nem olyan sokára már hozom is a következő részt.
Puszi♡♡♡