Sziasztok!
Jövőre, azaz a következő tanévtől kezdve kollégista leszek. Amikor nekem meg kellett hoznom a döntést, hogy olyan suliba megyek-e tovább, ahová a bejárást napi szinten nem tudnám megoldani, így koliba kellene költöznöm... elbizonytalanodtam.
Próbáltam felkutatni a témát, tanácsot kérni, a neten is keresgéltem -wattyn is- viszont nem igazán találtam semmi efféle blogot. A beíratlozáskor, illetve a kutatásaim alatt megtudtam néhány dolgot, amit már most is szívesen megosztanék veletek.
Amikor pedig szeptemberben beköltözöm a koliba, akkor már saját élményeket, tapasztalatokat tudok majd leírni nektek. (Már ha lesz rá igény.)
Valószínűleg lesznek dolgok, amiket pl. leírok szeptemberben, de novemberre már másképpen fogok látni. Ezeket meg fogom majd magyarázni abban a bejegyzésben, amikor rájövök a "titok nyitjára".
Értsd:
szeptember 5.
Ma nem volt meleg víz, amikor visszaértem.november 13.
Emlékeztek, még szeptemberben írtam, hogy valamelyik este nem volt már meleg víz. Rájöttem, hogy ha nincs, akkor a teendő az, hogy reggel megyek tusolni, amikor már újra van meleg víz.Szeretném leszögezni, hogy ez csak egy példa volt, egyáltalán nem biztos, hogy szeptember 5-én nem lesz meleg víz.😅 Sőt, hogy lesz olyan nap, amikor nem lesz meleg víz.
Megismertetem veletek a különböző "fogalmakat", megtudhatjátok, hogy mit takarnak a szilencium, kimenő és hasonló kifejezések.
Eme szavak jelentéséről nekem is van némi fogalmam, azonban még nem "éltem át" őket, így a kezdetleges ismereteim bővülésével igyekszem a tiéteket is kipótolni. (Már ha szükségetek van rá.)
A könyv igazán majd szeptembertől fogva fog beindulni, ha te is gondolkozol a koli választásán, esetleg szimplán csak kíváncsi vagy, hogy milyen is egy kollégista élete, akkor kérlek jelezd egy csillaggal, vagy kommenttel, esetleg mindkettővel.
Puszi xx