1.1

48 5 0
                                    

MULTİ : ARYA

ARYA'NIN AĞZINDAN
**********************

Artık özgürsün arya . Artık seni tutan biri yok hayatında . Artık rahatsın . Yemek yiyip banyo yapıp farklı kıyafetler giyebileceksin . Bitti mi ? Bitti ...

"Seni çok özledim "diye sarıldım öyküye . Mutluluk gözyaşları dinmek bilmiyordu . Eve gelmiştik ."bende seni çok özledim bir tanem eğer güney beni oyalamasaydı daha çabuk bulurdum seni " dedi . Gözyaşlarımı sildim . Artık üstümü değiştirmem lazımdı . Hala o malın üstleriyle duruyordum . "Ben duş almaya gidiyorum "dedim ve yerimden kalktım . Evimi özlemiştim . Merdivenlerden yukarı çıktım ve günlerdir ayak basmadığım odama girdim . Herşey yerli yerindeydi . Patron ? Hemen onun olduğu dolabı açtım . Derin  bir oh çektim . Dolabımdaydı . Banyodan çıktıktan sonra giyeceğim kıyafetleri belirleyip banyoya girdim . Bu sefer bir kaç saat kalmaya niyetliydim 15 günde 2 defa en fazla 10 dakikalık duşlar almıştım . Zaten vücudumun çoğu yeri kafam ve kollarımı hiç saymıyorum  bile kan ve yara içindeydi. Stresten bazılarını sökmüştüm umarım iz kalmaz yoksa baktıkça o adama lanet yağdırırım .

******

AREL'İN AĞZINDAN
''''''''''''''''''''''''''''''''''''
"Hadi abi acıktım şu kıza söyle çabuk yapsın " dedi güney . Bu sen eksiktin zaten "ben mutfağa girersem onu orda öldürürüm zaten televizyona daldık off " yerimden sızlanıp dik bir şekilde oturdum "Arya artık yemek getirecekmisin " diye bağırdım . Biraz beklesemde ses yoktu . "Ses yok " dedi güney " ama gerçektenmi güney bilmiyordum " dedim ve telaşla yerimden kalktım . Hızlı adımlarla mutfağa girdim . Ne yemek vardı ne de Arya "ordamı " diye seslendi güney "balkon kapısını senmi açık bıraktın " dedim . Mutfağa girdi ve şokla kapıya baktı "şey ben hava alsın diye bırakmıştım " sen neyi düzgün yaptın be . Aishhh !!! Allah kahretsin o sinirle güneye yumruk attım " sen neyi düzgün yaptın be 2 saat evi sana teslim ettim sıçtın eve " dedim güney burnunu tuttu "sakin ol sonuçta o kızın bizi polise şikayet etmiyeceğini biliyoruz o cesaret yok onda "  delirecem galiba . Neden kaçtın . "Evet bizim kaybedecek bir şeyimiz yok ama biraz daha dursaydı bir şey olmazdı "dedim olanların üstüne susadığımı farkettim tezgahın üstünden bardak alacakken gözüme bir kağıt takıldı . Ondan olabilir mi ?
Kağıt açtım ve okumaya başladım

BOK HAZIRLADIM SANA AREL  AFİYET OLSUN HADİ BAYYY
ARYA GÜNEŞ

Sesli okuduğum şeyi duyan güney gülmeye başladı " vayy sana meydan okuyan bir kız haa  ;) " dedi sinirle elimdeki kağıdı buruşturdum . Bardağa su doldurdum ve içtim
" Onun evini biliyormusun "

ARYA'NIN AĞZINDAN
**********************
"İşte olay bu güney beni kandırdı arya " dedi öykü banyodan çıkıp tekrar yanına gitmiştim ve bana olan biten herşeyi anlattı . Olanları ağzım açık dinliyordum " peki senin numaranı nerden bulmuş " dedim "bilmiyorum ama onlar bulurlar yarın ilk iş kartları değiştirmek " dedi . " Ama senin anlattığına göre evide biliyor öykü " dedim endişeyle " onların bizle yada senle birebir bir sıkıntıları yok Arya artık seni kaçıracaklarını sanmıyorum ben "
"İnşallah ama ben çok korktum öykü . İnan ölmek istedim bak kollarıma bunu yaptım kestim kendimi . Bak kafama kapılara vurdum . Bu izler geçmiyecek " dedim ve kollarımdaki cam izlerini gösterdim. Bana üzgün bir ifadeyle bakıyordu . " Daha önce bulamadığım için özür dilerim "dedi . "Hayır hayır bunu düşünme cidden senin hatan değildi " dedim ve sarıldım öyküye . "Okullar açılıyor "
Diye bir laf attım ortaya " lise 3 ha ? "

"Maalesef "dedim

"Merak etme çok güzel bir yıl olacak yeni okulunda yeni insanlar ve yeni yaşantılar . Özel okula paramız olduğu  için şanslısın . " Dedi

"Evet öyleyim"

"Okulun adı neydi ki "

"İnan hiç hatırlamıyorum . Şey ... Gidip adına bakayım ben " dedim ve koltuktan kalktım odamdaki dosyalara bakmaya çıktım . Kapıyı açtığımda camın açık olduğunu farkettim ve yavaş yavaş havalar soğuduğu için camı kapattım . Kapatırken bir kağıt olduğunu gördüm . Camın dış tarafına yapıştırılmıştı .

YEMEK GÜZELDİ ARYA GÜNEŞ.
BİR DAHAKİ SEFERE AYNI YEMEĞİ BENDE SANA YAPICAM MERAK ETME . BENDEN BU KADAR KOLAY KURTULAMAZSIN

AREL DUMAN

Yo yo olamaz . Hayır . "Öykü !! "

"Öykü gel çabuk " elim ayağım titriyordu . Oysaki herşey bitmişti .
"Arya ne oldu" öykü acele halde odaya daldı . Yatağın üstüne oturdum ve camı gösterdim . Öykü hemen camın dışındaki notu camı açarak aldı ve okumaya başladı . Okudukça yüzü değişiyordu . Okuduktan sonra kağıdı masaya koydu ve yanıma oturdu  . Sesi çıkmıyordu . " Oyun hala devam ediyor anlaşılan "dedi bir süre sonra ." Ben çok yoruldum . " Dedim
"Biliyorum ama kendini okula hazırlaman lazım tatlım bak benimde üniversitem var . Biz neleri atlattık ailemiz gözümüzün önünde öldü bunuda atlatırız unutur merak etme . "

"İnşallah unutur "

"Ha bu arada okulun adını öğrendin mi "

"İşte ona bakarken camın açık olduğunu farkettim sonra kapattım . Büyük ihtimalle güney yerinizi söylemiş " dedim sıkıntıyla

"Dur bakayım " dedi ve yataktan kalkıp masanın altındaki çekmeleri karıştırdı . Hala bulamamıştı "bulamadınmı o evraklar olmazsa okula girememem ki " dedim biraz düşündüm . Hangi okul ?? Buldum !!
"ÖZEL ARMAN LİSESİ "  dedim
"Hı? "

"Lisenin adı Arman lisesi "

"Nasıl buldun ".

"Düşünerek "dedim ve güldüm .

"Kağıtlar yok bulamıyorum " dedi ve kalktı .".

"Okulda sistemden bakarız önemli değil " dedim ve öyküyle beraber aşağğı indik . Mutfakla yemek hazırlayacaktık . Dolaptan malzemeleri çıkardım öyküde birseylerle uğraşıyordu . " Ne garip demi " dedi anlamamıştım " ne garipmiş "

"Yani daha dün o pis yerdeyken hatta bundan bir kaç saat önce ordayken şimdi burdasın çok garip "

"Aynen öyle de polisi ne yapı az gidip ifade vermek lazım "

"Ben şikayeti geri aldım "

" Ne yaptın !! Öykü sen delimisin öyle suçsuzmu kalacak bunlar "

"Hayır kızım güney yüzünden geri aldım . Yarın gidip herşeyi anlatırız " dedi . "Sence bunların başka arkadaşları varmıdır "

"Kesin vardır canım bunlar bildiğin inek sürüsüdür " dedi gülerek . Off yaa bi bitmediniz .
Yemekleri hazırladık ve masayı kurduk
Günler sonra mükemmel bir yemek yiyecektim . O pis yemeklerden midem bulanmıştı ki zaten çok az yemek yemiştim . Masaya oturduk ve yemeğe başladık . Sofraya ayı gibi saldırıyordum . Bi ara öyküye baktım bana gülen bir ifadeyle bakıyordu "ya bakma açım ben aç " dedim ve cevap vermesini beklemeden yemeğe daldım . Kapı sesiyle kafamı kaldırdım . "Bon bokorom " dedim ağzımdakiler bitmeden . Kalktım ve kapıyı açtım .

"AROLL!! "

"SANADA MERHABA "

VEEE YENİ BİR BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK . KİTABI ÇEVREMİZDEKİLERE ÖNERMEYİ VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN 💕💕😘😘😘
AYRICA DİGER KİTABIMIZ MİNİK BİR DEV' E BOLCA SEVGİ GÖSTERİN SİZİ SEVİYORUM 💕

FIRTINALI DENİZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin