Arel duyduğu şeye baya şaşırmış olmalı ki hemen onlar benim arkadaşlarım dedi gerçi Arelin çevresinden ne bekleyebilirdimki hepsi Arel gibi duygusuz aptalların teki ben hemen atıldım
"Bunlar senin arkadaşların öylemi"
"Evet ve dediğini asla yapmam"
"O zaman bende babana giderim"
"Dur lan sakın tamam yapacam ama sadece bugünlük yarın bu saçmalık bitiyor ha emin olki senin için yapmıyorum sıf babam için"
"Sof bobom oçon "
"Bak ağzını kırarım adam gibi konuş benimle yediğin dayakları ne çabuk unuttun "
"Unutmadım ama emin ol senden kat kat alacam bu dayakların hesabını"
"Senmi bu halinlemi güldürme beni sana yemin ederim okulun ortasında evire çevire dövmeyen Arel olmasın"
"Neyse şimdi ben derse girecem bidahaki tenefüs kantinde bekle beni "
Diyip yukarı kata çıktım yani sınıfıma ohhh şimdi sen düşün Arel daha neler neler yaptıracam sana en azından o iki salak kıza bunları ödetecem hemde Arelin arkadaslarıymış Allah bilir daha ne gibi mallarla arkadaş Bu Arel gerçi yok ben hepsinin hakkından tek tek gelecem sınıfa girdiğimde o yalak kızlar yine yalaklıkları üzerleindeydi erkekleri desem hepsi bir havada zaten ama şunu anladım ki Arel bu okulun karanlık adamı kendince mafyası okulun gerçi bu okulda ondan korkmayan yokmuş Galiba bir tek ben ona dikleniyorum ohhh canıma değsin beni kaçırmak bana onca gün eziyet etmek neymiş gör bakalım Arel bey hoca sınıfa girdiğinde direk derse başladı bende kafamı sıraya koyup öyle ders dinledim off bu iğrenç sınıfta derste geçmiyor gerçekten eski devlet okulmu buraya tercih ederim en azından böyle kendini beğenmiş ukala öğrenciler yok hepsi benim gibi gayet sıradan doğal öğrenciler ama bu okulun öğrencileri sanki küçük dağları kendileri yaratmış oysaki hepsi bir halta yaramayan baba parası zoruyla okuyan dersleri iğrenç berbat öğrenciler kesinlikle bu okuldan kendime arkadaş edinmemeliydim bu benim açımdan daha iyi olurdu en azından Öykü bu konuda tamamen yanlış düşünüyordu tabi kendisi devlet üniversitesinde okuyor herkes onun gibi sıradan normal öğrenciler onun için arkadaş bulmak bir hayli kolay olmuştur ama bu benim için tam tersi ama Öykü benimde bir arkadaş edinme taraftarım bu okula sadece derslerimi daha iyi bir hale getirmeye be üniversite sınavında iyi bir bölüm kazanmak için gelicem iki senede buna sabredebilirdim galiba yapacak bişey yok tek problem Arel ve o gerizekalı kızlar eminim onlarda benim peşimden en yakın zamanda düşecekler çünkü bir yere kadar yani insanında bir sabrı var ama tabi siz bide gelin bunu Arel beye anlatın en iyisi artık Areli görmezden gelmek ve onunla hiç uğraşmamak bu benim açımdan daha iyi olacaktı ama önce şu kızlara haddini bildirmek istiyordum bidaha benimle uğraşmamaları için bugünden sonra artık bu okula karşı belirlediğim hedefler için gelecektim asla burdan hiç kimseyle muhattap dahi olmayacaktım çünkü ne o kızlarla nede Arelle başedecek gücüm yoktu okulda onlar hiç yokmuş gibi davranacam gelip derslerime girip evime gidecem benim için en iyisi neyse onu yapacam daha fazla insanlarla zıtlaşıp başıma bela almak istemiyorum çünkü bu benim için daha zor olurdu hem derslerimi etkilerdi hemde Arel gibi bir belayı daha fazla kendime sarardım hele o yalak kızları söylemiyorum bile sonuçta Arelin arkadaşlarıymış bu benim için daha kötü hadi Arya şimdi git ve onlara son bir darbe yap ve gel ben bunları düşünürken zilin nasıl çaldığını fark bile edememiştim hoca sınıftan çıkar çıkmaz. Bende çıktım yavaş adımlarla kantine doğru inmeye başladım ama bir sorun varki ben Arele ne yaptıracaktım tamam o kızlara bişey yapacaktım ama ney en iyisi bunu orda düşünmek daha fazla Areli bekletirsem bu benim için daha kötü olurdu kantine geldiğimde Arel bir masada o kızlarla ve iki tane daha erkeklerle oturuyordu acaba bu erkekler kim hadi şu iki yalak kızı tanıyorum da neyse amann banane kesin onun arkadaş grubudur ben masaya doğru ilerledim tam Arelin karşısında durunca tüm masadaki gözler bana döndü Selin hemen atladı"Senin bu masada ne işin varbe"
"Kes sesini bu seni ilgilendirmez Arel hadi gel"
Eylül
"Arel bu kız ne söylüyor"
Arel
"Tamam siz iki dakika bekleyin ben gelicem "
Masadaki kıvırcık saçlı çocuk
"Arel yeni sevgilinmi"
Diyip güldü ben
"Kes sesini bu malla sevgilimi olucam"
Arel
"Yağız adam gibi konuş benim sinirlerimi bozma "
"Tamam yaa kızma Arel"
Dedi o kıvırcık çocuk adı yağızmış
Eylül
"Arel senin bu kızla ne işin olabilir ya "
Ben
"SA NA NEE "
Eylül
"Bak ağzını kırarım senin "
Ben
"Gelde kır salak"
Arel kükredi
"Yeter lan kesin sende gel Arya "
Diyip kolumdan çekip beni kantinden çıkardı ve bodrum kata indirmeye başladı o odaya yine getirdi burası onun odasıydı galiba beni bir anda sertçe bıraktı
"Evet ne istiyorsun"
"O iki kız benden özürdileyecek herkesin içinde "
"Saçmalamayı kes senin gibi salaktan benim hiç bir arkadaşım özürdilemeyecek "
"O zaman sen bilirsin ben babanın yanına gidiyorum bayyy"
Tam odadan çıkacakken kolumu sert bir şekilde tutup duvara yasladı
Kulağıma eğilip
"Bu yaptığının bedelini senden kat kat çıkaracam "
Diyip odadan çıktı ohhh geber sen Arel bende odadan çıkıp sınıfıma doğru yürüdüm bidahaki tenefüs keyf var ohh bütün okula beni rezil etmek neymiş görün sınıf doluydu hemen sırama geçtim ve hocanın gelmesini bekledim hoca sınıfa girince bir ton ders anlattı ama ben bir türlü aklımı derse veremiyorum çünkü tenefüsü dört gözler bekliyordum bu günden sonra hiç kimseyle uğraşmıyacaktım ama bugün onlar benden özürdileyecek ve bu savaşın kazananı ben olacaktım hoca ders anlatmayı sonunda bitirmişti bende hemen sınıftan çıktım ahhh nedense hepte herşey kantinde oluyordu yine kantine indim Arel ayaktaydı Selin ve Eylül'ün moreli sıfırdı ohh canıma değsin kantinde ağzına kadar doluydu ben onların yanına yavaş adımlarla gittim
"Hadi sizden bir özür bekliyorum"
Arel
"Tamam kes "
Selin
"Arel alacağın olsun bu kız için bize yaptığına bak "
Arel
"Hadi özür dileyin ve bu iş burda bitsin"
Eylül
"Bak kızım neyse boşver özür dileyip gidelim hadi Selin "
Önce Selin sesiz bir şekilde
"Özür dilerim"
Dedi bende
"Hayır bu çok sesiz oldu bağırarak diyeceksiniz"
Eylül
"TAMAM ÖZÜR DİLERİZ"
diyince herkes bize dönmüştü Selinde aynı şekilde özür diledi bende önce düşünür gibi yaptım daha sonrada
"Tamam neyse hadi sizi affettim"
Diyince herkes ooooo demeye başladı bende havalı bir şekilde tam kantinden çıkacakken Arel kolumu tutup
"Bu iş burda bitmez ARYA GÜNEŞ"...VEEEE BÖLÜM SONU EVET ARKADAŞLAR OY VE YORUM AMA ARTIK GERÇEKTEN EMEĞİMİZİN KARŞILIĞINI İSTİYORUZ 😑😑😑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIRTINALI DENİZ...
Teen FictionKıyısında dolaştığım şey deniz değil , ölümüme sebep olan fırtınaydı... Bir an şöyle düşündüm . Dışarıda fırtına, yanımda sen Dışarıda soğuk , elimde çay Dışarıda ölüm ,içimde umut Dışarıda sesler ,içimde dudaklarında kilit Dışarıda orman ,içimd...