Kb. Hajnali 2-ig ültünk nálunk, ugyanis akkor hívtak fel minket keri anyuék, hogy haza értek, mehetünk ha szeretnénk. Így miután elköszöntünk a csapat utolsó ébren lévő tagjaitól, kocsiba ültünk, és elmentünk hozzájuk, hogy végre lefeküdjünk aludni.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Másnap reggel anyu hívott, hogy menjek haza, mert pár óra és ide érnek a bútorok, és szólt, hogy jött egy csomagom. Egyből mentem haza,hogy kibonthassam és megcsinálhassam a videót amit a nézőimnek ígértem. Meg persze, hogy ki pakolhassak végre. Nagy nehezen felkeltettem a Tomit is hogy át jön-e, mire persze igennel válaszolt. Mikor kerianyu megtudta, hogy a szüleim haza értek boldogan szállt be az autóba, és várta hogy elinduljunk. A 10 perces út alatt teljesen bezsongott, hogy végre találkozhat anyuékkal. Én otthon gyorsan felvittem a dobozaimat a szobába, majd a kamerámat, és a csomagot megfogva kiültem a teraszra. Tomi míg a dobozaimat pakoltam fel, át ment a szomszédba. A videó köszönő részét meg nyugodtan fel tudtam venni, de mikor bele kezdtem a videó témájába, a kapu ajtó kinyílt és 4 röhögő srác lépett be rajta. Ahogy rám néztek, és még látták a kamerát előttem, fontosnak érezték, hogy bemutatkozzanak a nézőimnek.
- Ugye tudjátok, hogy ezeket kivágom.
-Tudjuk, de olyan jó hogy végre nem velem szórakoznak miközben videózok, hanem én szórakozok mással. - mondta nevetve Zozo, majd egy széket mellém húzva, várta hogy folytassam a videót.
- Nem másznál ki a képből?
- Nekem ez így tökéletes úgyhogy nem. - mivel sehogy sem tudtam odébb küldeni, így kénytelen voltam úgy folytatni a videót hogy ő ott ül, és nézi a dobozt ami a lábam előtt van.
- Na srácok, mint ígértem itt a videó az új alkatrészekről. Ma úgy látszik velem tart Kempf Zozo barátom is. Aki a tegnapi naptól a szomszédom, szúval szerencsére bármikor lóghatok a nyakán. Na de térjünk vissza a videó témájára. A bicót fogalmam sincs mikor rakom össze, mert mint tudjátok új házba költöztünk és még sok a pakolni való. Na de, kezdjük is el. Itt a doboz előttem, amiben az új alkatrészek vannak, az alkatrészek többségét most is az Elit BMX-től rendeltem. Kezdjük is a vázzal ami a Colony Sweet Tooth váz, fekete színben. A kormányom egy fekete TLC Cutts, amit már elég sokszor láthattatok, mert eddig is ez volt, csak hát a sok használat eléggé megártott neki. A villa az a vázhoz illően Colony Sweet Tooth csak éppen ez ezüst és nem fekete. - nagyban mondtam az alkatrészek nevét, meg minden erre Imi úgy dönt hogy neki most halaszthatatlan az hogy Zozonak feltegyen egy kérdést.
- Te Zozo! Neked nem ugyan ilyen vázad van?
- De miért?
- Ja semmi csak kérdeztem.
- Srácok örülök hogy ezt ilyen gyorsan megbeszéltétek, de ha nem zavarok, szeretném folytatni a videóm. - vártam egy fél percet hogy kussba maradnak e. Majd miután nem szólaltak meg folytattam. - Na a befogó az mily meglepően Colony. De azon belül Colony Squareback Stem Rainbow. Rendeltem felnit is, mert hát azokat szépen tönkre tettük az előző videóban. A felnik a Vocal BMX Vault Straight króm színezésű felnijei. Ezekhez a Vocal BMX küllőit rendeltem , és ezekhez rendeltem Vocal Alloy BMX küllőanyákat feketében. Az első agy az a Vocaltól a Hitchhiker Front Hub, a hátsó pedig szintén a Hitchhiker Freecoaster nevű agya. A lánckerék az egy Colony CC sprocket. A lánc pedig Halflink Overlap Chain króm színezésben. Rendeltem még új markolatot ami egy BSD Dan Paley Slims markolat, a kormányvég az a Colony Konka Bar rainbow vége, és végül a peg, ami sajnos nem volt olyanban amit én szerettem volna így be kell érjem egy fekete Total BMX Skinnies pegekkel míg nem találok olyat amilyet szeretnék. A bicót valószínűleg a következő videóban fogom vagy fogjuk össze rakni, nem tudom még, de a lényeg hogy videóban lesz össze rakva. Na ennyi lett volna ez a videó, ha tetszett a videó nyomjátok rá egy lájkot, és persze ne felejtsetek el feliratkozni, a következő videóban tala, sziasztok! - az elköszönés után, leraktam a kamerát, vissza ültem a földre, hogy akkor mindent vissza csomagolok. De konkrétan minden vissza volt csomagolva, én meg csak néztem hogy mi van most, mert én úgy emlékszem hogy csak rá raktam minden alkatrészt a dobozára. Jó 2 perce gondolkozhattam hogy én raktam-e vissza, mire észre vettem hogy az Imi, meg a Patrik ott csomagolják vissza az alkatrészeket. Rájuk nézve mosolyognom kellett, mert úgy néztek ki mint valami kisgyerekek, akik valami új játékot kaptak. - Mikor rakod össze? - kérdezte Zozo, de a többi fiú is figyelt a válaszomra.
YOU ARE READING
Hello Kempf!
FanfictionMinden akkor kezdődött mikor Balassagyarmatról Gyulára költöztünk. Tetszett az új hely, bár az már kevésbé hogy a szüleim alig voltak otthon. Ezt egy idő után alig vettem észre, főleg mikor elkezdtem Tomival és a haverjaival lógni.