Mdaaa același început de zi monoton cu peretele căzând. Frate! Când au și ei de gând să repare peretele ăla?! Dacă ceilalți n-au observat, peretele cade în fiecare zi! 😡
-O haide! Ce aveți cu bietul perete!? strig eu trezindu-mă.Eu și Creepy Cat ne trezim, mâncăm(dacă ceea ce am înghițit pe gât se poate numi mâncare) şi suntem chemate de Slender la fel ca toți ceilalți CreepyPastas în sufragerie.
Alții întinși pe canapea, alții tolăniți pe podea daa! Ceva normal pentru idioții care se numesc ,,criminali"😐
-Bine, v-am chemat cu toții aici pentru că am două anunțuri importante. spune Slender diplomat.
-Treci la subiect. spune Jeff plictisit.
-Primul anunț: avem un musafir, sune Slender arătând spre Zalgo care intră în casă. Și al doilea: O să mergeți la liceu!
-WHAT?!?!?!?!??! spunem toți în cor.😨
-Dap! Ați auzit bine! Mergeți toți la liceu!
-De ce?! Adică eu și Creepy Cat am terminat liceul! mă răstesc eu la Paluga de 4 metri.
-De aia că așa vreau io! Și în plus cu ocazia asta mai scap și eu de voi!
-Eu nu merg! spune Jeff
-Oho! Ba da mergi!
-Ba nu, nu merg!
-Ba da mergi!
-Ba nu, nu merg!
-Ba nu nu mergi!
-Ba da merg! Aghhh! Fir-ar tu sa fii!
-Bine, acum trebuie să mergem la cumpărături. Trebuie să cumpărăm rechizite și uniforme!
-Nu port așa ceva nici sa mă torturezi! spun eu.
-DE CÂTE ORI SA VA SPUN CA AM NEVOIE DE PUTINA LINIȘTE AȘA CA MERGEȚI LA LICEU, ÎMBRĂCAȚI ÎN CE TREBUIE FIE CA VREȚI FIE CA NU! AȚI ÎNȚELES!?!?!?!?!?! strigă Slender.😲După câteva ore de cearta și bătaie
Slender ne-a convins în sfârșit să mergem la cumpărături(a zis ca dacă nu taie netu'). În fine! Am cumpărat tot ce ne trebuie şi ne-am întors la conac.
-Și, de când începem școala? 😐
-De mâine! 😊
-CUM?!?!😲După încă câteva ore de cearta și bătaie
Un lucru nu înțelegeam. Acum un an, E.Jack mi-a spus că ,,nu mai poate ascunde sentimentele lui față de mine". Ce vrea să însemne asta?
Slender ne-a pus un orar pe perete care spunea că ,,ajungem acasă, mâncăm, ne facem temele, apoi ne culcam devreme ca sa ne trezim devreme". Mă rog, la CreepyPastas ,,devreme" însemna 05:00.
Ne culcăm la 00:00 (mai devreme decât ora la care ne culcam de obicei) și de dimineață întârziem cu o oră și ne grăbim. Slender ne-a dat un fel de substanță care făcea ca rănile noastre sau orice semn ca nu suntem normali sa dispară.
Ok, FUSTELE ASTEA SUNT EXAGERAT DE SCURTE!!!!!
Hey! Cum vi se pare primul capitol? Apropo o să pun poze la media cu câteva personaje la liceu. Apropo la media e BlodyCat.
CITEȘTI
Partners in Crime 4 Înapoi la liceu ~FINALIZATĂ~
HorrorOk, cred că știți despre ce vorba. O nouă carte din seria Partners in crime! De data asta va fii diferit! Pentru a mai scăpa de ei, Slender îi trimite pe CreepyPastas la liceu! Dar, CreepyPastas nu sunt singurii criminali din liceu! O nouă viață pen...