•Capitolul 6•

31 3 3
                                    

Ne-am trezit de dimineață și ne-am pus pe drum. Le-am luat și pe Yuki, Kitty Girl și Kat Girl cu noi.

În mașină, încercam să dorm dar cum, Bloody Painter încerca să facă un tablou cu Yuki, Yuki încerca să-l tundă pe L.Jack, Kitty încerca să-l bată pe Ben la Clash Royale, Creepy Cat se certa cu Jeff, Kat Girl și Liu încercau să-i pună adeziv pe gură lui Jane...😒 Nu mă judecați trăiesc cu nebuni.
-Am ajuns! spune Slender. În sfârșit!

Skender ne-a cazat la o pensiune. Eu, Creepy Cat, Jeff și E.Jack am stat în aceeași cameră. Skender i-a adunat pe toți și ne-a dus la cățărări pe munte. Masky era pe la jumătatea muntelui când Toby îl ajungea din secundă-n secundă.
-Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky! Hey Masky!  Hey Masky! Hey Masky! Hey MAAAASKYYY! I know you can hear me!!!! strigă Toby după Masky.

Masky de stres, își dă drumul și cade de la înălțime.
-MAAAAAASKYYYYYYYY!!! strigă Toby aruncându-se după el.😂

Eu și Creepy Cat eram pe la vârful muntelui când, ne-am decis să facem o pauză și să ne ascundem în pestera din apropiere. La câțiva pași, se vede un foc aprins în peșteră. Ne apropiem de el și acolo, o vedem stând pe...pe...p-pp-e...ElectronicKnife!!!! Autoarea cărților ,,Oare știi totul despre Familia CreepyPasta"!!!!

-Bună! spune ea plictisită.
-OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG!!! strig eu sărindu-i în brațe idolului meu! 😃
-Mai ușor! Nici nu te cunosc!
-Sunt un fan de-al tău! Ți-am citit toate cărțile! De la Viață de motan până la #2# Oare știi totul despre Familia CreepyPasta!!!!
-Serios? Și cum ți s-au părut?
-Super!!!!😄😄😄

După ce mai povestesc câteva ore cu idolul meu (ElectronicKnife), eu și Creepy Cat coborâm de pe munte. Plecăm cu mașina lui Skender înapoi la pensiune.

De plictiseală, ne-am adunat toți într-o cameră să jucăm Adevăr sau Provocare.
-Creepy Cat! 😊
-Da???😃
-Te provoc...sa stai în brațele lui Jeff pe tot parcursul jocului! 😄
-Mersi mult! 😐

După ce jocul s-a terminat, ne-am pus cu toții la culcare. Deoarece, numai noi aveam bomboane pe pernele de pe pat a trebuit ca E.Jack să calce în camera noastră. 😒

De dimineață, ne-am trezit apoi ne-am pus înapoi pe drum spre Washington, deoarece era duminică iar a doua zi aveam școală! 😭 Nu că aș fi învățat sau ascultat la ore până acum. 😅

~La Școală~

Eram din nou la detenție(ca în fiecare zi😅). Eu și E.Jack ne luptam crâncen și sângeros pentru un cips(l-am pus pe masa și acum ne uitam amândoi la el😂).

Mda, Yuki, Creepy Cat, Kitty și Kat făceau glume pe seama mea și a lui E.Jack. ,,Ce frumos ne stă împreună"! 😒

-Hey suna bine, Eyless Cat! 😁
-Nu! Nu! Mai bine sună Blody Jack...

Ok, prea de tot!

De nervi m-am apucat să arunc cu scaune înspre ele.
-Domnișoară Skyler... spune profesoara.
-Volumu' mai jos mamaie! Am treabă aici! strig eu.

Partners in Crime 4 Înapoi la liceu ~FINALIZATĂ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum