După ce îi batem puțin pe idioți, ne punem la culcare. Deoarece nu puteam dormi, ne gândim să le facem o farsă băieților. Luam niște rimel și markere permanente.
Le-am pus rimel în pasta de dinți și le-am scris cu markere pe frunte ,,Loser", ,,Fool", ,,Idiot" etc.
-O să radem mai mult la ce reacție vor avea de dimineață! spune Yuki. 😆
-Trebuie să facem asta mai des! spune Kat Girl.😂De dimineață, băieții se trezesc și habarn-aveau ce le-am făcut.
-Neața! spune Ben către Jeff.
-Fruntea ta reprezintă adevărul! spune Jeff uimit.
-Poftim?
-Baaa!!! Ce fel de pasta de dinți ați cumpărat?! Dacă nu ați observat, E NEAGRA!!!!! strigă E.JackEu, Kitty Girl, Kat Girl, Creepy Cat și Yuki râdeam la ușă. Cat de prosti puteau să fie!
-Ce naiba!? Care mi-a scris asta pe frunte și de ce nu se mai duce?!?!
-Jeff ce faci?!
-Încerc să mă curat de chestia asta care nu pare a fii pasta de dinți!!!
-Idioților! spune Yuki. V-ati luat-o de la YUKI SATANEL!!! 😆😂După ceva cearta și strigăte, am coborât toți și am luat micul dejun(din nou, nu cred că ce am înghițit se putea numi mâncare). După ce am mâncat, am plecat cu toți idioții să-i plimbăm pe Cyd Eater și pe Smile Dog.
E.Jack era cu câțiva kilometri în urmă de noi, se chinuia să-l miște pe Cyd Eater.
-Serios?! Ce mai animal de companie ai și tu! -.- spune Kitty Girl.
-Puțin ajutor aici! Va rog? strigă E.Jack.
Week-end-ul a trecut. Era luni. Ca întotdeauna în pauză, stăteam cu Creepy Cat, Kitty Girl, Kat Girl și Yuki. Ne uitam la băieți cum se jucau fotbal.
-Hey! Veniți la ziua mea? E vinerea asta. spune Kat Girl.
-Da! Abea aștept să văd cum se dă un băiat la Blody și E.Jack să se bată cu el! 😉😚 spune Yuki.
-Blody? Blody!
-A ce? Da vin și eu.
-Creepy Cat! Nu vezi că Blody era ocupată? spune Yuki.
-Cu ce? spunem eu și Creepy Cat deodată.
-Cu holbatul la E.Jack! 😍😛😂 spune Yuki.
-Yuki! Ba nuuuuu!!!! 😝
-Ba daaaaaaaa!!!!
-Ba nuuuuuu!!!!
-Ba daaaaa!!!! Nu vezi că și el se holbează la tine?!😆
-Face ce?!?!?! 😖Hey! Sper că v-a plăcut și capitolul acesta scrieti-mi în comentarii si votati-ma pls!!!
P.S. La media e Yuki, și tot la media o să găsiți un CreepyPasta Crack.
CITEȘTI
Partners in Crime 4 Înapoi la liceu ~FINALIZATĂ~
HorrorOk, cred că știți despre ce vorba. O nouă carte din seria Partners in crime! De data asta va fii diferit! Pentru a mai scăpa de ei, Slender îi trimite pe CreepyPastas la liceu! Dar, CreepyPastas nu sunt singurii criminali din liceu! O nouă viață pen...