고마워,

40 7 11
                                    


Oh, nasıl başlasam bilemedim. "Hey Chanyeol!' mü demeliyim, yoksa 'Sevgili Chanyeol,' gibi daha resmi bir şekilde mi yazmalıyım?

Daha birkaç ay öncesinde her şeyimi paylaştığım adama nasıl hitap edeceğimi bilemiyorum şu an. Ne acınası(!)

Aslında bunu okumanı beklemiyorum. Hatta direk yırtıp atacağını düşünüyorum. Lâkin yine de yazmaktan alamıyorum kendimi. Ne kadar bilsem de suçlu olduğumu, yüzsüz biriyim işte. Gururum yok.

Ben hep böyleydim. Sen de biliyorsun Chanyeol. Kavga ettiğimizde hangimiz haksız olursak olalım, özür dileyen kişi hep ben olurdum. Senin ne tür bir hata yaptığın umrumda olmazdı.

Çünkü sensizliğe dayanamazdım.

Şu andan sonra da dayanabileceğimi sanmıyorum. Ama bu durumda seçme şansım yok gibi gözüküyor. Kokunu doya doya almadan nasıl uyanacağım sabahları? Ya da geceleri beni saran uzun, güven verici kolların olmadan nasıl uyuyacağım? Bilmiyorum. Hiçbir şey bilmiyorum. Tek bildiğim seni kaybettiğim. Ve tekrardan kazanma ihtimalimin olmadığı.

Suçlu olmama rağmen, seninle boşanıyor olmak canımı yakıyor Chanyeol. Ama senden şans da isteyemiyorum, çünkü biliyorum, senin vereceğin şansı haketmiyorum.

Çünkü biliyorum, ben sevdiği adama ihanet eden pisliğin tekiyim.

Seni üzdüm. Ne kadar güçlü gibi görünsen de, ağladığını biliyorum Chanyeol. Ve kendimden nefret ediyorum. Senin güzel gözlerinden yaşların akmasına sebep olduğum için.

Ama inan bana o yaşlar bıçak gibi kesiyorlar beni Chanyeol.

Senin döktüğün her gözyaşında tekrar tekrar ölüyorum ben. Azap çekiyorum. Ve bunun için hiçbir çözümüm yok. Geçmişte yaptığım hatayı değiştirmeye gücüm yetmiyor.

Her neyse, daha fazla uzatmasam iyi olacak. Umarım mutlu olursun Chanyeol. Biliyorum, bir süre daha kötü durumda kalacaksın. Belki geceler boyu ağlayacaksın, ama sonunda mutlu olmanı temenni ediyorum. Bunu söylemek canımı acıtsa da benden daha iyi birini bulup onunla evlenmeni, huzurlu bir hayat geçirmeni diliyorum Chanyeol.

Son olarak şu zamana dek tüm kusurlarımı kapatmaya çalıştığın, hep yanımda olduğun, ve en önemlisi de beni sevdiğin için teşekkür ederim Chanyeol.

- Eski kocan, Baekhyun.

Promise (약속)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin