Chanyeol.
Sadece eşyalarımı toplamak için gelmiştim. Boşanıyorduk ve benim seni geri kazanabileceğime dair hiçbir umudum kalmamıştı. Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Sıfırdım, etkisizdim.
O an iki kağıt gördüm. Bakmamam gerekiyordu ne olduğuna, biliyorum. İçinde sana özel şeyler olabilirdi ve ben artık senin özelini görebilecek bir konumda değildim.
Lakin yine de baktım. İçinde yazan her şeyi okudum. Kelimesi kelimesine.
Beni hala sevdiğine inanamıyorum Yeol. Bu gerçekten fazla imkansız gözüküyor. Ama kâğıtlara öyle yazmışsın işte. Ve bu beni umutlandırmaya yetiyor.
Sanırım bu boşanma olayını uzatmalı ve elde ettiğim zamanda seni geri kazanmalıyım. Sana verip de bozduğum sözü yenilemeli, tekrar senin olmalıyım.
Bana şans dile Yeol. Seni seviyorum. Seni bir daha üzmeyeceğime dair söz veriyorum.
-Gökyüzün, Baekhyun.
(İleriki zamanlarda.)
Baekhyun son yazdığı kağıtta verdiği sözü tutmak için uğraştı. Chanyeol'dan defalarca kez özür diledi. Kendini affettirmek için delicesine uğraştı.
Chanyeol onu affetmek istemedi başta. Çünkü çok kırılmıştı. Lakin dayanamadı ve affetti gökyüzünü sonunda.
Gökyüzü bir hata yapmıştı belki ama ne olursa olsun Chanyeol gökyüzü olmadan yaşayamazdı.
Baekhyun Chanyeol'e verdiği sözü tuttu.
Onlar birbirlerine verdikleri sözü tuttu ve ömürlerinin sonuna dek birbirlerinin olarak yaşadılar.Mutlu sonları sevmezsiniz belki, klişe gelirler çoğunuza muhtemelen. Ben de sevmem aslında. Ama mutlu sonlar o kadar da klişe değildir baktığınızda. Sadece hakedenler ona ulaşır.
Baekhyun bir hata yaptı ama onu düzeltmek için yeterince çabaladı ve mutlu sona gitmeye hak kazandı.
Chanyeol mu? O zaten bu hikayenin masum tarafıydı. Mutluluğu çoktan hak etmişti.-SON-
Yazar notu:
Pekala bu kitabı neden yazdığımı bilmiyorum. Bana biraz eksik geliyor okuyunca, belki biraz da klişe. Ama sorunun nerede olduğunu bulamıyorum. Bu garip lakin yine de bu hikayeyi yayınlamak istedim.
Sonunu güzel bağlayamadım, biliyorum ama bunu gözardı etmenizi umuyorum.
Okuduğunuz için teşekkürler. Başka hikayelerde görüşmek üzere...💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise (약속)
Historia CortaGözlerinden süzülen yaşların kalbini boğmasına izin verme. 「Chanbaek, kısa hikaye」 @cbappa • Tüm hakları saklıdır.•