We zijn net aangekomen in Waalre en eigenlijk ben ik echt niet zenuwachtig. Komt vast doordat ik rein al zo vaak heb gezien. We zijn bij zijn huis en ik bel aan. Rein komt aanlopen en doet open. 'Hey' zegt hij met een glimlach. Sura wordt helemaal spastisch, maar dat doet ze meestal als ze rein ziet. Romy blijft nog wel rustig. Rein geeft ons allemaal een knuffel. 'Vind je het erg?' vraag ik. 'Wat?' vraagt hij. 'Dat we langskomen..' 'O nee hoor, ik had toch niks te doen. Er is namelijk niemand thuis. Vind het wel gezellig' zegt hij. 'Ah gelukkig haha' zeg ik. Hij lacht. We maken wat foto's. Sura heeft een heel lijstje met foto's die ze wilt dus ik sta een beetje toe te kijken. 'Rein heb jij een toilet?' vraag ik. 'Ja haha..?' zegt hij. 'Uhm ja oh dit is awkward maar mag ik soms naar de wc.. ik moet echt nodig sorry' zeg ik schamend. Hij begint te lachen. 'Ja hoor, tuurlijk! Hier, deze deur' en hij wijst de deur. Ik loop de toilet binnen. En ik lach in mezelf. Ik hoefde helemaal niet naar de toilet eigenlijk, maar nu kan ik tenminste zeggen dat ik zijn huis ben geweest. Ik maak de deur weer open. 'Um rein waar is hier de kraan?' zeg ik met moeite om mijn lach in te houden. 'In de keuken! Wacht, ik loop wel even mee' Hij loopt met me mee naar de keuken en ik was mijn handen. 'Sam heet je toch?' zegt hij. 'Haha ja, dat je dat nog weet' 'Haha, ach ja de mainshow meet and greet vond ik erg leuk, vandaar' 'Haha ik ook' zeg ik blozend. Hij geeft me de handdoek aan. Ik voel dat hij voorzichtig mijn hand pakt. Dit is best wel eng. 'Je bent mooi' zegt hij. En hij komt steeds dichterbij. Uiteindelijk komen zijn lippen op de mijne..
Vanuit Sura
'Jezus staan die 2 te bekken of wat?' zeg ik voor de grap. 'Hahahaha, ja inderdaad. Het duurt wel erg lang' 'Weet je wat, we lopen gewoon naar binnen' ik loop naar binnen. 'Zeg Sam, lukt h' Ik laat mijn mobiel vallen. Is dit een nachtmerrie of. Ze staan gewoon te zoenen. Ik barst in tranen uit en ren naar buiten met Romy achter me aan.
5 retweets = part 2