Ik duw rein van me weg. 'FUCK' en ik ren naar buiten, achter Sura aan. Ik pak haar arm vast. 'Sura alsjeblieft het spijt me, dit was niet de bedoeling en' Ze slaat me. Recht in mijn gezicht. 'ROT OP, KUTHOER' en ze rent huilend weg richting de bushalte met romy achter haar aan. Ik barst in huilen uit en rein komt eraan gerend. Hij tilt me op en knuffelt me. Ik duw hem weg. 'Ik heb alles verneukt' zeg ik. 'Nee dat is niet waar, het is mijn schuld' zegt hij. 'Nee ik had je gewoon weg moeten duwen, maar jij zit net zo goed fout. Dude, je hebt met jessie' zeg ik boos. 'Ja klopt, het is ook dom van me' 'Waarom deed je het dan?' 'Ja kan ik er wat aan doen dat jij zo mooi bent' 'Rein stop.' 'Wat doe ik nu weer?' 'Dingen zeggen die je tegen Jessie hoort te zeggen' Nu is hij stil. 'Ik wil naar huis' en ik loop richting rein's huis om mijn jas te halen. Rein rent achter me aan. 'Fuck..' zeg ik. 'Wat?' 'Sura heeft mijn portemonnee en jas in haar tas, nu kan ik niet weg want ik heb geen geld' 'Oke ik heb een voorstel, maar nu niet boos worden. Ik wil alleen maar helpen' zegt Rein. 'Vertel' 'Bel je moeder op met mijn mobiel, dan bestel ik pizza. Dan blijf je eten en komt je moeder je ophalen en als ze je niet kan komen ophalen betaal ik je treinreis wel' 'Dat hoeft echt niet..' 'Jawel, ik weet dat je niet alleen naar huis wilt' 'Ja oke je hebt gelijk' Hij slaat een arm om me heen en we lopen naar binnen. Ik plof neer op de bank met duizenden gedachtes in mijn hoofd...
8 retweets = part 3