Ik zit al een half uur in de trein, nog een kwartier en dan ben ik eindelijk in Eindhoven. Het voelt zo dubbel. Ik ben echt blij om Rein dadelijk weer in mijn armen te kunnen sluiten maar eigenlijk wil ik het ook weer niet want het kan niet, het hoort niet. Ik kan het niet maken. Ik voel de tranen opkomen en wrijf ze snel weg. 'Station Eindhoven Centraal' wordt er omgeroepen. Ik begin zenuwachtig te worden. Ik pak mijn tas en loop richting de deur. Ik stap de trein uit en kijk om me heen. Rein is nergens te bekennen.. Ik zie 'm echt nergens. Ik besluit hem te bellen. 'Hoi met Rein' 'Ja Rein met mij, Sam. Waar ben je?' 'Shit! Ik ben het helemaal vergeten, sorry sorry sorry!' 'Ow.. dat is ehm.. fraai..' 'Het spijt me, ik kom meteen!' en hij hangt op. Meteen krijg ik een appje. Het is Rein.
Rein: Ik ben er!
Sam: Nounou, snel. Leuke grap. Fiets nou maar aan, ik heb het koud.
Rein: Draai eens om.
Ik draai me om en daar staat rein. 'REIN!' 'SAAAAM!' Ik ren op hem af en knuffel hem. Ik geef hem een kus. 'Oh uhm.. sorry dat was niet de bedoeling' zeg ik schamend. Rein lacht en slaat een arm om me heen. We praten wat en komen uiteindelijk aan bij de Starbucks. '1 grote caramel frappucino met sam en rein erop' bestelt Rein. Ik lach zachtjes. We gaan zitten. We maken een selfie waarbij we allebei van de starbucks drinken. Ik voel me echt vrolijk bij Rein. Hij zet de foto op insta en ik ook. 'Ben benieuwd naar de reacties' zegt Rein lachend. 'Ik denk dat het hysterische reacties zullen zijn' zeg ik en we lachen.
'My god ik word helemaal vol gespamd op app en er is een heel drama op twitter, jezus' zeg ik. 'Ze maken al-tijd drama.. het begint nu wel irritant te worden. Ik tweet wel even wat' zegt Rein.
"@reinduif: Kunnen jullie stoppen met drama maken? Ja dat is Sam, ja we zitten samen aan de Starbucks. Nou en? Doe rustig en leef je leven"
'Zo, getweet.' 'Wow badass Rein' 'Hahaha stiekem ja'. Er valt een ongemakkelijke stilte...
'OMG REIN' gilt een meisje in een keer. Ik schrik me kapot. 'REIN OMG I LOVE YOU MAG IK EEN SELFIE MET JE' 'Ja hoor' zegt Rein rustig en ze maken een foto. 'OMG DANKJEWEL DOEI REIN DOEI' zegt het meisje. We beginnen super hard te lachen. 'Was ik ook zo?' vraag ik lachend. 'Haha neeee jij was leuk, dat ben je nog steeds' zegt Rein. Ik lach blozend. Rein kijkt me lang aan en uiteindelijk geeft hij mij een kus. Ik lach. Dit was niet de bedoeling van deze dag maar wauw, ik voel me zo gelukkig.
20 retweets = part 7!
Tweet je mening, dan is het leuker om te schrijven!