2

13.5K 26 0
                                    

Det enda som hörs är våra andetag och lite musik från tvn i det andra rummet.
Han lägger sina starka händer på min rumpa och drar mig intill honom, jag släpper taget om hans ansikte och lägger istället armarna om hans hals. För att komma åt bra ställer jag mig på tå och vi kysser varandra. En lång djup kyss, som sen går över i flera korta. Nu står jag nästan gränsle över hans stånd och självklart kan jag inte annat än att börja gnugga mig emot honom. Jag vet ju att det här är något vi båda går igång på.
Jag drar mina fingrar genom hans korta blonda hår, ner över nacken och kysser honom på hakan. Sen på halsen, hans adamsäpple, hans ena axel och ner över hans bröstkorg. Han har släppt taget om min rumpa och låter iställer händerna glida upp längs min rygg. Med ena handen i hans hår börjar jag nu knäppa upp översta knappen i hans vita skjorta. Handen jag hittills haft i hans hår drar jag nu ner till hans bröstkorg samtidigt som jag knäpper upp nästa knapp. För varje knapp jag öppnar kysser jag hans nakna hud som visar sig. En knapp till, en till, en till och tillslut befinner jag mig längst ner på skjortan. Den sista knappen knäpper jag vant upp och börjar sakta dra den åt sidorna. Nu sitter jag på huk och Jag lutar huvudet lite bakåt för att riktigt kunna se hans vackra mage. Jag vet att han önskar att han hade magrutor, enligt honom är det snyggare än "bara en platt mage".
Jag bryr mig inte, jag älskar hans mage. Magrutor eller inte. Den lätt solbrända huden lyser av den tända taklampans sken. Bara synen av hans mage som hävs upp och ner av hans andetag får det att pirra lite extra i min mage. Som av reflex dras min blick nedåt. Jag kan nu tydligt se den stora bulan som jag tidigare kände mot min rumpa. Snabbt lägger jag handen mot bulan och känner värmen genom tyget. Min beröring får honom att rycka till och rycka huvudet bakåt, han ger ifrån sig ett dovt stön. Jag smeker honom över det tjocka jeanstyget samtidigt som jag med den andra handen knäpper upp knappen och drar ner dragkedjan.  Min hand lägger jag nu mot det tunna tyget. Jag kysser nedre delen av hans mage igen, över resåren i kalsongerna och över hans kuk. Min hand letar sig in under kalsongerna, jag känner värmen från hans nakna hud och hör honom stöna, högre nu än innan.  Jag smeker honom försiktigt runt roten och fortsätter kyssa hans pulserande stånd.

Jag Vill Ha DigWhere stories live. Discover now