6

13.2K 27 4
                                    

  'Jag vill ha dig nu' stönar jag fram mellan mina snabba andetag. 'Mer! Mer!' Jag nästan skriker nu av den överväldigande känslan.
  'Du ska få så mycket av mig du vill' viskar han ömt i mitt öra. Det här gör mig såklart inte mer tålmodig, utan tvärtom. Min andning är nu så snabb och tung att det nästan är jobbigt. Han lämnar min bröstvårta ifred och fortsätter kyssa min mage, flera snabba kyssar som rör sig ner för min överkropp. Han kysser mig precis ovanför höftbenen och tittar snabbt på mig som för att kolla att det är okej. Ett snabbt leende ifrån mig får honom att fortsätta neråt. Han kysser min kropp så snabbt men samtidigt så långsamt å passionerat så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Han byter ut kyssarna mot en van tunga, med lagom tryck och snabbhet. Han vet precis var jag älskar att känna honom och precis hur mycket han ska göra. Efter vad som känns som en nanosekund, slutar han upp med tungan och smeker min klitoris med sin tumme. Han fuktar sin tumme med sin mun och fortsätter. Omväxlande snabbt och långsamt, hårt och lätt får han mig att rysa av välbehag. Tumme byts ut mot ett finger i mig, först bara för att jag ska få känna honom sen mer intensivt. Han stimulerar min g-punkt och jag skälver av njutning. Han adderar ett finger och fortsätter. Plötsligt börjar han slicka mig och det dröjer inte länge förän det går för mig. Hela min kropp spänner sig mot honom, med hans fingrar fortfarande i mig och jag stönar högt. 
Efter några snabba andetag sätter jag mig upp och tar stöd med armbågarna. Jag drar upp hans ansikte som vilar mellan mina ben och han ler stort.
  'Jag vill ha dig, jag vill ha dig i mig'
Det höga stön han ger ifrån sig pågrund av det jag precis sagt får mig bara mer upphetsad. Jag sätter mig helt upp med benen fortfarande brett särade. Samtidigt som jag sträcker fram mina darrande händer för att dra undan byxorna jag öppnade tidigare och dra ner dem. Han tar över och låter dom falla till golvet, tätt följt av hans kalsonger.
Våra rusande andetag är nästintill synkroniserade. Mitt linne drar han över mitt huvud och jag drar av honom hans skjorta som jag tidigare knäppte upp. Vi är nu helt nakna. Bara vi två i hela världen. Fria att göra vad vi vill med varandra. Och det gör vi.

Jag Vill Ha DigWhere stories live. Discover now