Med hans högra hand nästan smekar han upp den översta knappen i mina shorts och drar ner min gylf. Utan att han behöver säga nåt lyfter jag på rumpan så han kan dra av mig shortsen och i ett snabbt svep får han av mig dem. Han stannar upp, med blicken fäst på mina lår och mina grå spetstrosor. Sakta börjar han smeka mig utanpå trosorna, först med handflatan och sen bara med fingrarna. Hans fingrar letar sig hungrigt under det tunna tyget och som om han aldrig gjort annat drar han ner dem med bara pekfingret. Det tar stopp vid knäna, för att få dem hela vägen ner måste jag vika in mitt knä, men han bryr sig in. Han låter dem hänga över mina nakna knän samtidigt som han böjer sig ner och börjar kyssa mig. Våra tungor möts i en het kyss. Hans läppar lämnar mina men börjar istället kyssa min haka. Små försiktiga pussar på min käke, över halsen och axlarna. Jag stönar av njutning, vilket får honom att fortsätta fast nu med mer tryck mot min känsliga hud. Han kysser mig över nyckelbenet och flyttar på linnet med handen som tidigare stimulerade min bröstvårta, så han kommer åt att kyssa mig över bröstet. När han närmar sig bröstvårtan avtar trycket i hans kyssar och börjar istället slicka. Hans blöta tunga runt vårtgården och det lätta trycket får mig att ännu en gång stöna högt då tusen ilningar kittlar min ryggrad. Hans andra hand har slutat smeka insidan av mitt lår och ligger nu stilla. Jag skakar lite på benet för att få honom att fortsätta med handen, vilket han också gör. Samtidigt som han tar min styva bröstvårta i munnen. Den överväldigande njutningen får mig att böja hela ryggen, lyfta höften och trycka mig mot hans hand.
YOU ARE READING
Jag Vill Ha Dig
Romance"Han står bakom mig och smeker min bröstvårta Han trycker sitt hårda stånd mot min rumpa och vi stönar båda två Jag vill ha dig, jag vill ha dig i mig"