Real Ending

7.9K 291 5
                                    

Arjushi

Warring +

Chanyeol ရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေတြ ကလည္​းbaekhyun ရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​းမွတဆင္​့ လည္​တိုင္​​ေလး ဆီသို႔ ​ေရာက္​လာၿပီး ...​ေနာက္​ baek ၏ ပန္​း​ေရာင္​ ပြင္​့ဖတ္​​ေလး တစ္​ခု  ကို ပါးစပ္​ထဲငံုထားလိုက္​ၿပီး ...တ ႁပြစ္​ႁပြစ္​ မည္​​ေအာင္​ စုတ္​ယူ စားသံုး​ေနၿပီး​
​ေနာက္​တဖက္​ ​က ဆံပင္​​ေလး ဖြ​ေနတာကိုရပ္​ၿပီး ...ပြင္​့ဖတ္​​ေလးကို လက္​မ နဲ႔ လက္​ညိဳး သံုးၿပီး ဖိ​ေခ်​ေပး​ေန​ေတာ့ ... baek ဆီက သာယာသံ​ေတြ ထြက္​လာၿပီး ... chanyeol ရဲ႕ဆံပင္​ကို ဆြဲ ဖြ​ေနသည္​ ...

Baek: အင္​း~~~ ဟင္​းး ..arr.. arjushi ah ...uhmmm

Baek ရဲ႕ ညည္​းသံ​ေလး​ေၾကာင္​့ chanyeol စိတ္​ကိုပိုၿပီး စြ​ေနသလိုပင္​ ..ထို႔​ေနာက္​.ပြင္​့ဖက္​ ​ေလး ႏွစ္​ခုကို စြန္​႔ခြာလိုက္​ၿပီး ...အနမ္​း​ေတြက baekhyun ဝမ္​းဗိုက္​တ​ေလ်ွာက္​ ​ေရာက္​လာၿပီး ...ဆီးစပ္​ ​ေလးနားကို လ်ွာျဖင္​့ အသာ​ေလး လ်ွပ္​​ေန​ေလသည္​ ...
Baekhyun က​ေတာ့ ခံစားခ်က္​ အလြန္​​ေကာင္​း​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ ...တခါခါ ကိုယ္​​ေလး ​​အ​ေပၚသို႔ ​ေကာ့ တက္​သြားသည္​ အထိ ...သာယာမႈကို ခံစား​ေနသည္​ ...

​ေနာက္​​ေတာ့ chanyeol တ​ေယာက္​baek ပတ္​ထားသည္​့ တပတ္​​ေလးကို အသာအယာ ​ေျဖလိုက္​​ေတာ့ baek ရဲ႕ puppy ​ေလးက ​ေခါင္​းတ​ေထာင္​​ေထာင္​နဲ႔ သူ႔ကို ရန္​စ​ေနသ​ေရာင္​ ...chanyeolလည္​း ဘာမွ ​ေစာင္​့မ​ေန​ေတာ့ပဲ သူ႔ကို ရန္​စ ​ေနသည္​့ puppy ​ေလးကို စုတ္​ကိုင္​လိုက္​ၿပီး .....​ေႏြး​ေထြးလွသည္​့ ခံတြင္​းျဖင္​့ ထိပ္​ပိုင္​း​ေလးကို ငံုထားလိုက္​သည္..

Baekhyun က​ေတာ့ အရမ္​းသာယာ​ေနသည္​ ...
တခဏ မွာ​ေတာ့ chanyeol ၏ ျပဳစုမႈ​ေၾကာင္​့ ...baekhyun ​ေကာင္​​ေလး ဆီက အျဖဴ​ေရ​ေလး ... ထြက္​လာခဲ့သည္​ ...

Chanyeol လည္​း ထိုအခ်စ္​ရည္​​ေလး​ေတြကို ​ေသာက္​ သံုးလိုက္​ၿပီး ...မတ္​တတ္​ထ ရပ္​လိုက္​​ေတာ့ baekhyun ကလည္​း အလိုက္​..သိစြာႏွင္​့ ​ေျခ​ေထာက္​​ေလး ႏွစ္​ဖက္​ကို ...ကားထား​ေပးလိုက္​သည္​ ...
Chanyeol သည္​လည္​း အလိုက္​သင္​့​ေလး လုပ္​​ေပး​ေနသည္​့ ခ်စ္​ရသူ​ေလး​ေၾကာင္​့ ျပံဳးလိုက္​မိသည္​ ...

ARJUSHIWhere stories live. Discover now