Günlerden salıydı.
Her zaman ki gibi sıkıcı bir gündü.
Ben,koridorda artistlik çekerek ilerliyordum.
Tabii,tüm kızlar bana hayranlıkla bakıyordu.
Tam gaz ilerlerken birden bir itoş bana çelme taktı ve tüm karizmam çizildi tabi.Yere düşmüştüm.
Sinirle kalkıp kim çelme taktı diye baktığımda O'nu gördüm.
Forever mavi kafa Nagisa'yı.Piçimsi bir gülümseme ile elini uzattı.
Bense eline tükürcektim ki terbiyem el vermedi.
Ayağa kalkıp O'na dik dik baktım.
"Arıza-chan şimdi de bana musallat oldun?"Köşeden 3-E sınıfının değerli üyeleri de bakıyordu.
Rio'nun ne yaptığını görüyordum ama şimdilik takmamaya karar verdim.
Karizmam çizildi şu mavi balık yüzünden!"Heheh~ Karma biliyor musun? İsmin patates kadar bile çekici değil.O ne öyle karışık yemeği gibi. Zaten tipinde domates."
Dedi ve gülmeye başladı. O ve diğerleri...
Bende lafımı esirgemedim tabii."Senin o mavi saçlarını ne yapıcaz? Avatar filminden çıkmış desem olmayacak,ordakilerin bile mavi saçı yok.En azından dünyada kırmızı saçlı olanlar daha fazla."
Bu seferde lafı ben koydum. O arada bir kızın sesi kulağıma geldi.
"Musallat: Nagisa Puahahahhah!"
Dönüp baktığımda diyenin Rio'nun yanındaki kız olduğunu fark ettim. Adını şeetemediğim kız,helal olsun be.
O sırada adını bilmediğim bir orospu daha geldi. Aha bu Nagisa'nın milli spor takımındaki sürtüğü. Yeşil kafa.
"Selam ismini unutmamla kendimle gurur duyduğum yeşil cins varlık."
Herkesin yüzüne tekrar seksi ve havalı bakışlarla bakıp,bu sefer karizmamın çizilmesine izin vermeden gittim.
Ne gündü be~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma's Hot Body
FantascienzaHikayenin tüm hakları Karma'nın yırtık kırmızı donunda saklıdır.