3.Σχέσεις από απόσταση

42 4 0
                                    

I'M BACK!1!1!1!1

Λοιπόν ας ξεκινήσω κατευθείαν με το θέμα του κεφάλαιου που είναι οι σχέσεις από απόσταση..οι περισσότεροι είναι κατά πάνω σε αυτό άλλοι είναι υπέρ και βιώνουν τέτοιου είδους σχέσεις..είναι ένα παρά πολύ περίεργο συναίσθημα και η εξέλιξή της σε τρομάζει πολλές φορές..

Είναι περίεργο που ένας άνθρωπος χιλόμετρα μακριά σε κάνει να χαμογελάς και να σε αγαπάει ρε φιλέ...εγώ προσωπικά φρικάρω και ας τα έχω περάσει.

Πώς γίνετε να θες κάποιον που ποτέ δεν τον έχεις δεί,που μέσα από μια οθόνη σε έκανε να νιώσεις τόσα μα τόσα πολλά,που και μόνο η φωνή του σε κάνει να τρελαίνεσαι,που όταν ακούς το όνομα του ταρακουνιέσαι,που με ένα του μήνυμα δημιουργείς ένα πλατύ χαμόγελο και δάκρυα χαράς ξεχειλίζουν..είναι σαν ένα παραμύθι που ως γνωστόν γίνεται κάτι κακό αλλά στο τέλος διορθωνόνται και γίνεται πάλι στην αρχική του μορφή.
Ώρες ώρες βυθίζομαι στις σκέψεις μου και ξεχνιέμαι για το τι θα γινόταν αν δεν γνώριζα αυτόν τον άνθρωπο..ίσως να ήταν καλύτερο για μένα διότι τώρα δεν θα σκεφτόμουν τι κάνει μακριά μου και θα είχα ασχοληθεί με τον εαυτό μου.Ίσως να ήταν καλύτερο γιατί μπορεί να ερωτεύομουν κάποιον άλλον εδώ κοντά μου και τα πράγματα να ήταν πιο ήρεμα *εννοώ ψυχολογικά*.Ίσως δεν θα ξενυχτούσα βλέποντας παλιές συνομιλίες ή κλαίγοντας που δεν είμαστε κοντά ή που αγκαλιάζω το μικρό μαξιλαράκι μου ή το αρκουδάκι μου αντί για εκείνον και πως και μόνο η φαντασίωση αυτή με ηρεμεί κατά κάποιον τρόπο.
Καιι ξαναρωτάω πώς στο διάολο γίνεται να θες κάποιον που ποτέ δεν τον έχεις δει,να τον έχεις φιλήσει,να τον έχεις αγκαλιάσει,να τον νιώθεις κοντά σου...ΠΩΣ;
Ειλικρινά με φρικάρει όλο αυτό το θέμα και θα ήθελα παρά πολύ να βγάλω ένα αποτέλεσμα που μάλλον ξέρω...είναι ο έρωτας!! Γιατί όπως και να έχει τον άνθρωπο τον αγαπάς για αυτό που είναι και προσωπικά εγώ τον αγάπησα γιατί με έκανε χαρούμενη έστω μακριά μου...υπήρχαν φυσικά στιγμές που χωρίζαμε γιατί μας έδειχνε δύσκολο αλλά τα ξαναβρίσκαμε και το ωραίο είναι ότι ποτέ δεν είχαμε τσακωθεί σαν ζευγάρι και ήταν το μόνο καλό που είχαμε σε αυτήν την σχέση γιατί το βασικό είναι η εμπιστοσύνη και να μην υπάρχουν τσακωμοί..
Τέλος η αιτία που χωρίσαμε ήταν η απόσταση.Οι περισσότερες σχέσεις έτσι καταλήγουν δυστυχώς.Η δική μου σχέση κράτησε 2 μήνες και ομολογώ ήταν η μεγαλύτερη μου σχέση.Χάρηκα που παρ'ολη την απόσταση είμασταν μαζί 2 ολόκληρους μήνες και Θεέ μου θα ήθελα να επαναληφθούν αυτές οι μέρες...μπορώ να καθήσω και να γράφω ώρες για εκείνον,πάντα θα έχω κάτι καλό να πω για εκείνον,πάντα όταν με ρωτάνε γιατί ακόμα τον θες απαντάω γιατί με έκανε και με κάνει  χαρούμενη,πάντα τον σκέφτομαι,πάντα νοιάζομαι για εκείνον και για πάντα θα τον θυμάμαι σαν το ομορφότερο μου λάθος όπου θα ήθελα να το ξανακάνω..
Όμως υπάρχουν και άτομα που όπως είχα πει στην αρχή είναι κατά και βρίσκουν τρόπους να σε μειώσουν ψυχολογικά ή να "κράζουν" τέτοιες σχέσεις λέγοντας ότι "δεν θα κρατήσει" ή "δεν γίνεται να θες κάποιον άγνωστο" κ.α.
Τα έχω ακούσει όλα αυτά και ασιθανόμουν χάλια γιατί είχαν ένα μικρό δίκιο αλλά ξέρεις τι;εφόσον σε έκανε να γελάς,να λέει ότι σε αγαπάει και ευχόταν να ήταν δίπλα σου,να ανησυχεί για σένα ρωτώντας τους φίλους σου επειδή άργησες να μπεις σήμερα mesenger,που σου μιλάει τόσο γλυκά τόσο όμορφα με τον δικό του τρόπο... Έτσι και εγώ αγάπησα κάποιον με όλα αυτά τα επιχειρήματα.
Άγνωστος είναι και φυσικά φοβήθηκα να είμαι με κάποιον που τον γνώριζα κάτι μέρες και να μην μένει στην πόλη που μένω και εγώ αλλά αλλού,αλλά ένιωσα ότι αυτός ο άνθρωπος έχει κάτι το διαφορετικό,ότι μοιάζουμε σε πολλά αλλά ταυτόχρονα μας χωρίζουν πολλά,ότι θα με κάνει να νιώσω διαφορετική,ότι θα με αγαπάει για αυτό που είμαι,ότι και μόνο από μια οθόνη τον έκανα να με ερωτευτεί..έλεγε ότι είμαι τόσο γλυκιά και ότι τον γέμιζα ψυχικά και τον έκανα να αισθανθεί όμορφα μέσα του.
Όταν χωρίσαμε είπε ότι δεν θέλει να με χάσει και πως ότι και να γίνει θα είναι δίπλα μου και τον πίστεψα..
Σήμερα 17/01/2018...
Σε λίγες μέρες θα κλείναμε 9 μήνες και ακόμα με εκπλήσσει που ακόμα νιώθουμε κάτι ο ένας για τον άλλον κι ας πέρασε πάνω από μίσος χρόνος.

(Ίισωςς να ξέφυγα λίγο λέγοντας τα δικά μου άλλα υγεία☺)

Οι σχέσεις από απόσταση είναι οι πιο όμορφες γιατί εκεί θα φανεί αν ο άλλος θα κάνει υπομονή για να σε δει,θα παλέψει με τα συναισθήματα του και δεν θα το βάλει κάτω,θα κάνει όνειρα με εσάς στο μέλλον,θα βρίσκει ευκαιρίες για να λέει ότι άξιζε αυτή η προσπάθεια η αντοχή η δύναμη το να μείνεις μαζί της για πολύ καιρό..
Εύχομαι αυτές οι σχέσεις να κρατήσουν γιατί αξίζουν...αξίζουν γιατί όταν θες κάποιον μακριά σου αντί για κάποιον κοντά σου σημαίνει πολλά..

Ευχαριστώ που διαβάσατε μέχρι εδώ και ελπίζω να σεβαστήκατε την γνώμη μου.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 17, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Διδάγματα ζωής Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz