1.Φιλία

89 7 4
                                    

Φιλια...
Φηλια...
Φυλια...
Μια λέξη που όπως και να την γράψεις δεν αλλάζει το νόημά της.Η φιλία είναι μια γνωριμία μεταξύ δύο ή περισσοτέρων ατόμων που θα κάνουν τα πάντα ο ένας για τον άλλον,θα βοηθήσουν ο ένας τον άλλον,θα υπερασπιστούν ο ένας τον άλλον,θα δώσουν συμβουλές ο ένας τον άλλον,θα κλάψουν μαζί θα γελάσουν μαζί θα τσακωθούν θα τα ξαναβρούν θα περάσουν όμορφα σε ένα πάρτυ αλλά θα κλάψουν σε ένα μάθημα που δεν πέρασαν...η μαγεία και η ομορφιά σε μια φιλία αυτό είναι...ότι θα τα περάσουν μαζί όλα αυτά είτε άσχημα είτε ωραία πράγματα..και εκεί θα δείξει ο καθένας την αντοχή του να είναι δίπλα σου,στα προβλήματά σου,στις χαρές σου,στις λύπες σου σε όλα...αυτός θα φανεί πραγματικός φίλος και όχι εκείνος που θα σου πει  απλά ένα "γεια" και χωρίς να νοιάζεται για σένα...αυτός δεν αποκαλείται "φίλος" αλλά "γνωστός" και επίσης άλλο "παρέα" και άλλο "φίλος"

Έχει μεγάλη διάφορα

Δηλαδή...

Παρέα:ειναι για μια στιγμη,για κατι ωρες μαζι σου να σου κανουν παρεα δεν ειναι εκει οταν τους θες,οταν εχεις αναγκη για καποιον...αλλα αμα θες καποιον για ψυχαγωγια,για να περασεις ενα ωραιο απογευμα και αστεια εκει να εισαι σιγουρος θα ερθει και σου εγγυωμαι θα περασετε καλα γιατι το εχει αυτο,να σε κανει να περασεις καλα...μονο εκει..

Γνωστος: -Γεια
-Γεια
-Τι κανεις;
-Καλα εσυ;
-Καλα
-Χαιρομαι τι νεα;
-Τα ιδια εσυ;
-Τα ιδια
-Ωραια

ΑΥΤΟΟ ΜΟΝΟ....

Δεν μιλατε συχνα,λετε τα ιδια και τα ιδια γιατι δεν μπορεις ουτε εκεινος να εμπιστευτειτε να μυστικα σας ή τα προβληματα σας διοτι ή δεν νιωθεις ωραια ή δεν θες να του μιλησεις ή για αλλους λογους...για να μην πολυλογω το θεμα ειναι οτι αυτος ειναι γνωστος σε τετοια φαση ομως

Κολλητος: "B.F.F"
Ελα μου;
Τι B.F.F λετε;
Καταρχας ξερετε τι σημαινει;
Πολυ σπανιο να γινει αυτο..καλυτεροι φιλοι για παντα..μακαρι να διαρκεσει για πολυ καιρο αν και οπως ειπα ειναι σπανιο διοτι θα υπαρχουν με τον καιρο συγκρουσεις,ζηλειες αλλα το καλο απο ολο αυτο θα ειναι αν θα αντεξετε μαζι γιατι υποτιθεται ειστε κολλητοι.Επισης κολλητοι μπορει να ειναι και εκεινοι που ειναι απο πολυ μικρη ηλικια φιλοι και στην συνεχεια εγιναν κολλητοι και μοιραζονται σχεδον τα παντα,καθε μερα μαζι,καθονται στο ιδιο θρανιο,μαζι στο διαλλειμα μαζι σε ολα ή με μια φραση ειναι "κωλος-βρακι".

Και τελος

Φιλος:Αυτη η λεξη.Μου αρεσει πολυ.Εχει πολλες σημασιες,αναμνησεις,σκεψεις,αποψεις.Μου αρεσει να χρησιμοποιω τον ορο " φιλος" παρα τον ορο "κολλητος"(προσωπικα για μενα)και ναι αυτη η λεξη λεει πολλα.Μια λεξη χιλιες αναμνησεις
Αυτη η λεξη,αυτο το επιθετο χαρακτηριζει καποιον...οταν εισαι εξω με τους γονεις και δεις τον φιλο σου θα χαιρετιστειτε και υστερα θα ρωτησουν οι δικοι σου ποιος/ποια ειναι αυτος/αυτη και εσυ με περηφανει θα πεις: " ο φιλος μου/η φιλη μου"ειναι τοσο ομορφη,γεματη νοημα,γεματη φιλοσοφια...

Δεν λεω συχνα "κολλητος" αλλα λεω "φιλος"..ναι ο καθενας μπορει να χαρακτηρισει τον διπλανο του οπως θελει αρκει να το εννοει.

Θα ηθελα να μιλησω για αυτο το θεμα..και θα σας πω μια δικια μου προσωπικη ιστορια γεγονος οτι ειναι αληθινη αρα δεν λεω κατι ψευτικο..

Λοιπον...
Οπως ξερετε κανενας με το που ξεκινησει το σχολειο δεν εχει φιλους αλλα στην συνεχεια αποκταει φιλους και γνωριμιες αρκει να εισαι καλος σε χαρακτηρα και βεβαια κοινωνικος..δυστυχως εγω στην παιδικη μου ηλικια δεν ημουνα κοινωνικη δεν ειχα φιλες...με χρησιμοποιουσαν και εγω επειδη δεν ηθελα να τις χασω εκανα αυτο που μου ελεγαν και τις ηξερα απο μικρες ετσι;

Παμε παρακατω...

Γνωρισα καποια κοριτσια μεσω κοινωνικων δικτυων ή με απλα ελληνικα μεσω του facebook και ειδικοτερα μεσα απο μια ομαδα ενος αγαπημενου μας καλλιτεχνη...στην αρχη ντρεπομουνα ειναι η αληθεια αλλα μετα αρχιζα να μιλαω με 2-3 κοριτσια και στην συνεχεια γνωρισα και αλλα κοριτσια και αρχισα να ειμαι πιο κοινωνικη και με ατομα που μενουν διπλα μου...αυτες τις ξερω τουλαχιστον κατι μηνες και οποτε ειχα αναγκη να μιλησω σε καποιον ηταν παντα διπλα μου και με συμβουλευαν μου ελεγαν θετικα πραγματα και η αληθεια ειναι οτι ενιωθα καλυτερα...αυτη ειναι φιλια...

Και με λιγα λογια οι πραγματικοι φιλοι δεν ειναι αυτοι που μενετε διπλα ή γνωριζεστε καιρο αλλα αυτοι που ειναι διπλα σου παντα και παντου...

Ευχαριστω που διαβασατε μεχρι εδω και ελπιζω να σεβαστηκατε την γνωμη μου..

Διδάγματα ζωής Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang