Icine düştükten sonra hemen yukarı çıkmaya çalıştım. Gözlerim denizin tuzu yüzünden acıyordu. Denizin yüzeyine cikmayi başarınca. Hemen elimi yukarı kaldırıp salladım. O sırada biri geldi ve bana yardım etti. Kim olduğuna baktığımda bir adamdı. Çok yakışıklıydı.
"Teşekkürler"
Diyip gittim eve. Zili çaldım. Açelya açınca hicbir şey söylemesine fırsat vermeden odama geçtim ve üzerimi degistirdim. Bugün hava biraz olsun sıcaktı. O yüzden uzerime beyaz bir t-shirt altına siyah yırtık kot pantolon giydim. Üzerime kırmızı siyah gomlek aldım. Sonra banyoya girip duş aldıktan sonra giydim. Sonra saçını kurutup sıkı bir at kuyruğu yaptım. Aşağı indiğimde okulda batuhanın yanında gördüğümüz çocuk vardı. Gülüyorlardı. Bende onlara görünmeden çıkacaktım ki açelya gördü beni.
"Beril gelsene canım"
"Siz konuşun gülüyorsunuz falan ben bölmek istemedim"
"Ne kadar iyi kızsın öyle sen ben arda"
"Memnun oldum arda beril bende"
"Açelya ben yemek yapicam"
"Tamam hazır olunca bize de haber ve yeriz beril"
"Peki"
Dedim. Abbagannuc ve abbagannuş kebabı için malzemeleri hazırladım.Iki yemek bittiğinde 4 saat sürdü.
"Açelya arda hadi gelin yemek hazır"
"Mis gibi kokular geliyor"
"Beril güzel yemek yapar"
"Bunlar ne?"
"Abbagannuc ve abbagannuş kebabı"
"O ne Ya?"
"Tadına bak anlarsın"
Dediğimde arda yemeğin tadına baktı. Sonra da gözleri iri iri açıldı.
"O"
Açelya da tadına baktı. Onun ki de iri iri açıldı.
"Ha"
"Bu ne hep bundan yap beril"
"Yok malzeme yetmez o yüzden başka şeyler yapacağım"
"Arda sende gel yarın beril yine yapsın yiyelim birlikte"
"Bana uyar şey caneri de cagirabilirmiyim?"
"Tabii"
"Ben yarın acı filiz ve adana kebap yapayım"
"Mış gibi olur vallahi"
"😂😂"
"Hadi yemeğe"
Dediklerinde yemeğe savaş açtılar. Ben alacağım sırada elime vurdular.
"Ya yemeği yapan benim size ne oluyor"
"Ay tamam be"
Dedi açelya ve banada verdi yemekten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beril
ЧиклитGerektiğinde asi gerektiğinde şu gibi bir kız. KAPAK TASARIMI: _eylultuana_