3. bölüm

62 10 3
                                    

"Aşkım sen mi geldin?"
Demesiyle şok geçirdim.
"Aş- aaa kızım sen mi geldin?"
"Anne aşkım derken?"
"Kızım şey..."
"Sevgilin mi var?"
"Evet var"
"Babamla hala evlisiniz anne zaten, senin sevgilin benim babam asla olmaz"
"Ama..."
"Eğer ayrılmazsan ben ayrılırım anne bu evden"
"Peki kızım ayrılıyorum sen mutlu ol yeter"
"Sağol anne yarın bir sınav var ben ona çalışacağım"
Yukarı çıkınca pandali kazağımı giydim. Altına da bir tayt giydim. Sonra matematiğe çalışmaya başladım. Gece saat 1'e kadar çalıştım. Sonra da yatağıma yatıp uyudum.

Sabah aşağıdan gelen seslerle uyandım. Ses çıkarmamaya özen göstererek aşağı indim. Annem ve bir adam konuşuyordu. Annem...
"Bak gizli gizli buluşuruz"
"Iyi tamam bugün zaten ben zeynep cafeye gideceğim orada buluşuruz"
"Tamam canım hadi görüşürüz"
Demek ki annem isim var diyip hep bu adamla konuşuyordu bende bugün orayı basmazsam ismim beril değil. Hemen yukarı çıktım. Elimi yüzümü yıkadım. Sonra dolabıma gittim. Üzerime pudra pembesi bir kazak altına ise kot pantalon giydim. Sonra kapıyı açıp aşağı indim.
"Günaydın kızım"
"Günaydın annecim"
"Hadi kahvaltıya"
"Geldim 1 dk isim var"
O sırada açelyaya mesaj attım. Zeynep cafede buluşalım diye. Sonra annemin yanına gittim ve kahvaltiya başladık.
"Beril benim bugün isim var"
"Tamam annecim benim de isim var zaten"
"O zaman yemekten sonra çıkalım"
"Tamam çıkalım"
Yemek bittikten sonra ben çıktım. Ve bir yere geçtim saklandım. Sonra annem 23 dk sonra çıktı. Zeynep cafeye doğru yol aldı. Bende arkasından gittim. Zeynep cafeye gelince onun öne oturdum sonra da açelya geldi...

beril Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin