Merhaba.
Ben kim miyim? Ben beril. Annem bana bembeyaz olduğum için beril ismini vermiş. Işte bu benim hikayem.Annemle babam evlendiklerinde annem hamile olduğunu öğrenmiş ve babama söylemiş. Ama babam onu terk etmiş. Sonra dayanamayıp 2 yıl sonra evimize geldiğinde annem onu almamış ne halin varsa gör demiş. O zamandan beri babam bizim yakınlarımızda oturuyor. Bir yere giderken hep peşimde. Birazdan okula gidecekken bile pesimde. Üzerime beyaz kazak altına siyah kot pantolon geçirdim. Sonra da annemin yanına gittim.
"Berna sultan neler yapmışsın neler" dediğimde...
"Yaptım kızım da yiyen yok işte" dedi.
"Annecim malesef benim gitmem gerek okula geç kalırsam atarlar beni biliyorsun"
"Bilmez miyim"
"O zaman gidiyorum ben"
"Iyi git madem" dedi.Evde yalnız kalmasını istemiyorum aslında annemin ama yapacak bir şey yok. Evin anahtarını aldım sonra ayagima converslerimi gecirdim uzerime de pembe kabanimi aldim ve kapıyı açıp kapattım. Dışarı çıkınca takip başladı yine ama bu sefer babama niye beni takip ettiğini soracaktım.
Arkamı döndüm ama babam yoktu. Demek ki buraya kadarmış takip dedim ve devam ettim yola. Okula gelince en yakın arkadaşım açelyayı gördüm.
"Hoşgeldin beril naber?"
"Hosbulduk iyiyim açelya sen?"
"Bende iyiyim işte"
"Geçelim mi derse?"
"Olur geçelim"Derse geçtiğimizde sınıfa yeni bir erkek gelmiş onla tanıştık.
"Merhaba ben beril"
"Caner"Dedikten sonra gitti... bütün ders boyunca bana bakıp durdu caner. Ne var anlamadım gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beril
Chick-LitGerektiğinde asi gerektiğinde şu gibi bir kız. KAPAK TASARIMI: _eylultuana_