masa tu sa praktikal dgn kwn2 di sebuah hospital. di pahang.. (lupa nama hosptl😂)
kami keja malam masa tu.. 2 org nurse 2 org student.. mang bgitula sllu klu syift mlm..
adala ni nenek dia org singapore tpi ank2 dia keja d semenjung so, dia pn menetap d cni la sementara.. dia msuk wad.(sa lupa apa pnyakit dia ow, mang yg jnis bhya jgk la😂) .. ngam2 time tu kami d ward female surgikal..tu nenek kami rapat btl.. dari start kami praktikal d sna lg. dia sllu crita psl ank2 dia..mang rapat la..aritu.. sy lambt msuk syift jdi sa mau pura2 kunun yg sa dari tndas supaya xkana tau yg sa lmbt😂. sa msuk la tandas dakat tu ward tmpt sa duty.. sa msuk sa p cermin ksi bgus cape sy.. sa tgo xda org d tndas ..sunyi.. sa pn msuk la d tnds mo kencing .. sa dlm tnds sa dgr org batuk d luar.. sa pikir ada org la .. msuk tnds..
siap kencing.. sa kluar ..
punya sa tekejut....!! tu nenek yg kmi rapat ada d dakat tu cermin tmpt sa bercermin.. dia beduduk d krusi roda( mang tu nenek pkai krusi roda) trus sa pigang dada sa ..tekejut btl! trus sa ckp tu nenek.. "aik nenek sepa hntr nenek p tnds?" sa tgo2 xda org.. tu nenek tgo ja sa.. trus dia senyum.. sa pn senyum la.. sempat lg sa ckp tu nenek sa lmbt msuk keja.. trus dia senyum jgk. sa xjgk heran la.. sbb mgkin kwn sa atau sepa2 yg bawa dia p tnds.. lps sa siap tgo cermin ( all time cermin😂😂) sa pn ckp la tu nenek. "nek sy duluan msuk ward" tpi sa xtgo dia.. tekeluar sj sa dri pintu tnds.. dri jauuhh sa tgo org2 dlm ward sibuk2 mcm ada yg berlaku.. belari lari lg doktor.. sa pn cpt2 la p sna mau tolong...sekali sa smpai sna.. sikit putus nyawa sa ow..yg sdg kritikal d katil.. kamu tau sepa? tu nenek yg sa jmpa d tnds baru ja tdi.. sa xdpt bt apa2.. sa bdri smbil tgo tu nenek kana cpr suda. kna teriak2 lg nama sa kana suru tolong.. bediri smua bulu roma sa 😣😣 dlm pikirn sa "jdi sepa yg tadi??" btl2 sa tekejut , mcm sa xpcya btl apa sa nmpk tdi... tp nda jgk la sa trus trusan bdiri..nti kana penampo pla sma nurse😂. mcm2 la sa tolong.. assist doctor.. tp usaha kami sia2 nenek pergi jua.😔..
skali ..selesai suda kn.. fmily tu nenek pn suda kana call.. ambi jenazah.. trus tu nenek kana bawa la d bilik mayat.. sunyi trus ward.. masa tu jgk sa crita apa sa nmpk sma kwn sa n nurse yg dua org.. skali drg dgr crita sa.. bbis lg bdri bulu roma masing2.. apalg kwn sa.. hihi " sa xmo stu syift sma ko lg!! apa pn ko nmpk " debilng😂😂 bgitula crita dia tu..trus baru sa terprasan msa sa tgo muka nenek tu yg d tnds.. pucat ba muka dia..rupa2nya......😂 -end-#vote
#seram ka nda??😱😱😰😂😂 klu SERAM say "yaiiii bikin takuttt!! bilang" 😂😂 vote dan sa update lg..😆😆 see ya guysss😘😘
YOU ARE READING
kisah seram (true story)
Horrorkisah benar tau.. bukn crita tembirang semata2..😎 yang sabahan.. mesti faham bhsa author😂😂 so .. read it if u dare!!😂😂 slamat membaca uollss😘