Nurse cape hitam

213 12 1
                                    

hah... ni mgkin urg keningau msti perna dgr.. ni pn berlaku sma sa jgk😭😭. nta knpa asik2 sa ja kana ksi tgo.. busan lama2.. 😂😂
ni pla crita d hosptl keningau sabah.. masa tu pn kmi praktikal dan keja mlm jgk.. di mana?? jeng3...! BILIK BERSALIN..!! 😑😑😑
first kami masuk sna bilik bersalin.. mcm ok sja.. xda apa2.. keja2.. sja mcm besa.. round2.. bed patient.. sa tgo jm mo jm9 mlm suda.. sa lapar btl msa tu..sa bwa kwn sa p mkn..dia nda lapar.. sa nmpk la tu nurse saturng.. sma2 duty kmi.. dia p tutup pintu utama bilik bersalin.. sa heran.. sbb dia kunci lg.. sa tnya nurse.. dia diam2.. sa pm ksi biar la xkana jwab.. trus sa jalan p pantry.. sa mau p mkn.. nyam3... (siap mkn,,laju kn kuasa kuda maa😏) baru sa mo limpas pintu utama yg kana kunci sa nmpk dri luar.. ada nurse dri jauh surung2 troli.. mcm mo msuk cni bilik brsalin.. sa tgo sj la.. mntau dia mau msuk sa ble buka.. sa tgo d depan ..tu nurse dua org d counter.. duduk. time tu security pn d dlm bilik brsalin.. tmbh sa heran sbb sellu securty d luar..🤔.. mo dakat suda tu nurse.. trus sa pelik.. knpa cape dia hitam..🤔🤔🤔 wajah dia sa imgt smpi skg k😫. (cantik) skli smpai depan pintu kn.. tu nurse surung2 tu troli langgar pintu.. dung! dung! dung! dlm ati sa ..men ganss ni nurse.. baru sa mo buka pintu kn.. "JGN BUKA PINTU!!!" bilang tu security..punya sa tkejut! trus sa tgo tu security kn.. dgn muka tekejut smbil pigang dada.
tu security..belari pling cemas tu muka ar.. dia tarik sa jauh2 dri pintu.. tu nurse dua org pn tekejut..yg sa mau buka pintu. smua patient pn bgun ba tekejut kali.. trus tu security ckp sa.

"ko jgn sesekali buka pintu.. klu jam2 bgini." "ko tau ka sepa tu d luar..??! " debilang.. baru dia ckp bgitu..trus sa ttngkap ba.. HANTU!!!!!! trus sa prasan cape dia hitam😓😓😭😭😭.. mau ngis sa ketakutan masa tu ow.. btl2 sa mau ngis.. kwn sa pn brbis lg tnya knap.. tu nurse dua org trus crita la kami.. pasl bilik bersalin.. setiap jm9-10.. pintu utama msti tutup.. klu ada sepa2 mau msuk.. tgo dlu ..dia ckp.. trus sa teringt ckp madm kami dlu.. dia ckp " hantu mcm mn pn xdpt tiru 100% cara nurse berpkaian.. tu la msti pkai cape sllu klu d hosptl" dia ckp.. mcm2 cara hantu mau tiru cara nurse.. tp mesti ada kelemahan dia ckp.. mcm yg kamu nmpk dia pkai cape hitam.. mnda nurse pkai cape hitam..😭😭😭 .. gilaaaa. tau.... msa kmi beckp2 dpn counter.. sma tu securty.. msi lg ba..ada bunyi dung! dung! dung! troli kana surung..😭😭😭😭 paling tarang hantu dia..tpi xtau la skg 2017 mcm mn suda.. 😓😓😓 smpi skg sa xble lupa wajah yg sa nmpk tu.. ada jgk org ckp ..sa special ble nmpk benda2 bgitu.. tpi kenapa sa penakut😭😭😭..( sllu yg special tu xpenakut)
-end-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 28, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

kisah seram (true story)Where stories live. Discover now