~ 2 ~

10 2 3
                                    

-Hij

Zij was anders. Dat merkte je aan haar. Ze was anders, dat wist ze zelf ook. Maar ze trok zich niks van meningen van anderen aan. Ze was anders, maar was zichzelf. Dat was wat ik zo bijzonder aan haar vond. Marie Arundel, 17 jaar, VWO 5, houdt van Beatles muziek. Na haar drie maanden achtervolgd te hebben, wist ik alles van haar. Ik wist haar adres, haar telefoonnummer, waar ze heen ging als ze wilde nadenken. Waar ze van hield en wat ze haatte. Van wie ze hield en wie ze haatte. Ik wist hoe haar leven in elkaar zat. En dat was wat mijn liefde voor haar onmogelijk maakte. Ik wist alles van haar, zij niks van mij. Ze kénde me niet eens. Ik moest hiermee ophouden, het kon niet, mocht niet. Maar dat kon ik niet. Mijn gevoelens voor dit meisje waren zo groot geworden, dat ik ze niet kon tegenhouden. Ik kon geen afstand van haar nemen. Ookal wilde ik het zo graag, het kon gewoon niet. Mijn verstand kon het niet winnen van mijn hart. Maar het was goed zo. Zolang ze niet van mijn bestaan wist, was het goed. Voor mijn verstand dan. Mijn hart was het hier niet mee eens. Het wilde dat zij mijn gevoelens zou beantwoorden. Dat zij ook van mij zou houden.

-

Kort hoofdstukje, sorry! Ik weet nu waar ik heen wil met mijn verhaal, maar voor jullie blijft het een verrassing ^.^
Kusjesss

Dubbel In LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu