Част 1

12.7K 237 34
                                    

Здравейте, искам още от самото начало да известя, че в историята главно ще има секс сцени, за това, ако не харесвате този тип истории просто не започвайте да я четете. ❤

Стоях върху голямото и широко легло, което поглъщаше тялото ми в удобните завивки. Поредната вечер, в която очаквах позвъняване от някой клиент, някой, който желае греховно бурна нощ. Въртях се в леглото, просто ми беше доста скучно.

Чух позвъняване, чаках това цяла нощ.
-Ало?- вдигнах с широка усмивка.
- Добър вечер- плътен и дрезгав мъжки глас огласи отсрещната линия.
Гласът му беше адски секси.
- Слушам Ви.
- Предполагам знаеш за какво се обаждам. Ще карам направо. След половин час те очаквам в хотела си, изпращам ти адреса на съобщение.
- Чакайте ме там.

Затворих и се усмихнах, написледък доста по- рядко получавах обаждания, но се радвах, че по- често ме търсеха все богати. Не бях точно проститутка... Бях нещо като любимката на богатите чичковци от хайлайфа. Харесвах това, макар и някои хора да ме съдеха, за това и нямах много приятели.

Станах от удобните завивки, и застанах пред голямото огледало върху гардероба си. Харесвах тялото си, харесвах как доставях удоволствие на мъжете, които го пипаха. Отворих бавно вратите на гардероба и извадих от там къса тъмно червена рокля, която стигаше малко под задника ми.

Харесвах да показвам това което имах, все пак човек показва това с което се гордее. Пуснах косата си и сложиш грим, който да подчертава идеално лицето ми. Облякох високи тъмночервени платформи. Взех малка черна чантичка, в която сложих нужнкте неща и два презерватива. Трябваше да се подсигуря, ако клиента не разполагаше аз трябваше да бъда готова.

Погледнах се за последно в огледалото взех чантичката и телефона си. Видях изпратеното съобщение с адреса на хотела. Излязох от не чак толкова скромния си дом и се качих в доста лъскавата си кола, винаги съм била любителка на лъскавите неща, а и можех да си ги позволя. След няколко минути бях пред уречения хотел.

Стигнах рецепцията и казах, че ме очакват. Както и предположих рецепциониста беше известен за идването ми и ми каза стаята. Стигнах пред асансьора и натиснах нетърпеливо копчето. Още не бях видяла клиента си, а ме обливаше вълна на възбуда. След малко вече бях слязла от асансьора и се запътих към стая 369. Харесваше ми избора на номер на стаята.

Sex Services Where stories live. Discover now