Леко отворих очите си. Видях твърде познатата стая пред себе си. Бях в стаята, в която прекарах тийнейджърските си години. Не беше променена, беше оставена така както бях решила да я обзаведа преди. Изправих се от леглото и тръгнах към вратата.
Излязох от стаята и се насочих към дървените стълби. Слязох на долния етаж на доста голямото и скъпо имение и в хола заварих Дон. Беше си същият старец и както винаги стоеше на удибното кресло до камината. Независимо дали тя беше запалена или не.
Още от малка обичах да забелязвам малките неща, които другите просто пренбрегваха. Дон ме видя и ми се усмихна. Запътих се към него, а след това се настаних на удобния диван срещу него.
- Радвам се, че отново си част от моя дом Тед, знам, че не беше редно да те отвличам, но ти се дърпаше. Сега като припомни старите спомени не се ли наслади на момента. Хайде, моля те, остани. Виж всичко си е по старому.
-Виж Дон, жовотът ми вече е много по- хубав от както си тръгнах от тук и вече намирам нужната светлина в тунела, която бях изпуснала. Моля те, остави ме да се насладя на сегашния си живот!
- Виж Тед, знам, че не ме приемаш като баща, знам, че съм просто вторият ти баща и макар уважението ти към мен няма да ме послушаш, но моля те! Нужна си ми, а и майка ти...
- Не започвай с майка ми! Не намесвай майка ми повече! Омърсяваш я по този начин! Няма да приема решението ти, още сега си тръгвам!
- Мат, Леонн.
След секунди две високи момчета бяха в хола до нас. Гледаха ме изпепеляващо, без да мога да разчета какво се крие в погледите на тези двамата. Бяха странни, може би нещо като бодигарди, явно на Дон.
-Заведете госпожица Теодора в ,,съблазнителната” стая и се надявам, поне малко да я вразумите.
Погледнах невярващо. Нима той наистина ме праща в тази стая? Тази стая беше за момичетата, които са отказали да изпълняват задълженията с клиентите. Там ги нараняваха и изтезаваха, но не с бой и удари, а със сексуални наказания.
Отказах да говоря или просто нямах какво да кажа. Изборът ми беше или да викам и да хленча, от което нямаше изход или да се съглася да остана и да бъда проститутката на Дон. Работата не беше такава каквато я вършех сама, Дон предизвикваше всичката погнуса у мен.
YOU ARE READING
Sex Services
RomanceМоже би за някои хора професията ми беше най- отвратителното нещо, но за мен това беше начинът хем да изкарам доста пари за малко време, хем и да задоволя нуждите, които напираха в мен доста често и караха тялото ми да търси контакт с мъже. Вниман...