Отново бях в тази стая, все още бях гола, да... Станах, нямаше дрехи. Опитах се да отворя стаята и за моя изненада беше отворено. Излязох, въпреки че знаех, нямаше къде да се скрия. Тръгнах към ,,стаята си" и да и тя беше отворена. Явно Дон се е върнал и отново той разпорежда заповедите.
Влязох и изчезнах в банята, не беше нещо като рутина, вече дори не знаех какво по дяволите правя със скапания си живот, ако можеше да се нарече така. Преди когато бях тук нещата не бяха по различни. Дон пак щеше да започне да съсипва живота ми и да ме продава на клиенти, като взима парите, а на мен оставаше само служенето при него.
Излязох от банята и се облякох, нямаше значение как бях облече, всъщност нищо нямаше значение.
Стаята беше хубава, не го отричах, но се нуждаех от собствен живот, най- голямото злато не би ме зарадвало в тази къща или която и да била друга със заповедите на Дон.Наистина се чудех какво да правя, на големия стенен часовник в стаята показваше с големи цифри часа. Беше 07:45. Бях станала доста рано. Знаех, че този ден пак ще бъде обречен на моето следващо омърсяване. Даже знам, че Дон вече е намерил клиент, на който да ме продаде. Завих се и затворих очи, надявах се, който и да влезе да види, че спя и просто да ме остави.
Да най- накрая сломиха духа на ,,непокорната Теодора". Просто чух отварянето на вратата, стиснах още по- силно очите си. Нямах желанието да ги отворя, струваше чи се прекалено безразлично... Човекът дойде до мен и започна да ме бута, с нежелание отворих очи и видях Мат. Погледна ме кръвнишки и каза:
- Дон те вика. Ако продължаваш да придаваш курвенските номерата си към нас лъжеш се. Имаш пет минути да свалиш недораслия си задник до шибания хол.- с лека усмивка се завъртя на пети и излезе.
-ШИБАН ПЕДЕРАС!- извиках след затворената врата.
Станах с най- голямото си нежалание в шибания свят. Отворих вратата и с ленива крачка се насочих към тъпия хол и мишката Дон. Когато бях вече там, видях него и още един мъж, явно клиент, по принцип идваха късно вечер, но явно Дон е сменил тактиката си, не се очудвам от нито едно негово шибано действие.
С погледа си ме подкани да се настаня на едното канапе. Бях срещу непознатото мазно същество.
- Теодора, това е Стефан, той е тук предполагам знаеш защо. Няма смисъл ибда овъртам, не съм по частта с моногото приказки. Да кажем, че ще му гостуваш за няколко дни, ако нямаш нищо напротив, но тъй като съм сигурен, че нямаш. Можеш да събереш някоя по- така дрешка и да стегнеш куфара. Ако нямаш да казваш нищо, може да се качиш и да започваш.
YOU ARE READING
Sex Services
RomanceМоже би за някои хора професията ми беше най- отвратителното нещо, но за мен това беше начинът хем да изкарам доста пари за малко време, хем и да задоволя нуждите, които напираха в мен доста често и караха тялото ми да търси контакт с мъже. Вниман...