Бях изяла всичко, но тук определено ставаше нещо. Или Дон преди ми беше разказвал само лъжи, или определено имаше някой пъклен план, който скоро щеше да науча.
Замислих се над всичко, което се случваше наоколо. Когато онзи глупак ме заведе към стаята ми по коридорите нямаше никого. Дори не се чуваше и тих шепот. Колкото и глупав човек да си, пак ще разбереш, че ще се случи нещо.
По пътя към стаята си разглеждах своя ,,бодигард”, просто ми беше интересен. Правех го вече за втори път, но наистина имаше нещо интересно в него. Беше доста секси, като изключим факта, че характерът му беше най- отвратителното нещо.
Желанието за мъжко докасване в мен отново напираше, не мога да повярвам, че мога да харесам чисто като привличане де този психопат, но в мислите ми изплува картинката как прокарва ръце през тялото ми или колко може да бъде вдървен в мен.
Явно съм си мислила по- дълго от обикновено, защото бяхме стигнали стаята. Явно съм доста възбудена и просто не се сдържах и го притиснах в себе си, опитвайки се да му покажа, че го желая и да го целуна, но вместо това силна болка поднесена със силен удар се настани на бузата ми.
Инстинктивно се хванах за бузата. Какво по дяволите мамка му! Как смее мамка му. Преди да се усетя последваха още удари,но по цялото ми тяло. Мамка му, как съм толкова глупава. Накрая спря да ме рита и удря и просто ме завлече на някъде.
Заведеме в тъмно помещение. Неможех да видя нищо, явно нямаше лампи или той просто не искаше да ги светва. Накрая пред мен се разкри гледката на уреди, камшици и други секс мъчения.
Вече минах през това, преживях го и може би го преодолях... Той дойде към мен и разбира се отнесох най- силния ритник до сега и то в реброто си. Чух само как изпука и тогава почувствах най- силната болка в живота си. Това беше просто неописуемо....
Усетих как ме дърпаше за косата към някаква стая, не мога да разбера как изобщо още имам сили да отворя очите си... Просто ме натика вътре, но не, нямше да се оттърва толкова лесно колкото си мислех. Без дори капка съжаление, ме риташе и то където си поиска. Беше супер тъмно, не се стараеше ударите да са леки. Имах чувството, че удря с всичката сила, която се е събрала в него.
Накрая ме одтави, помислих, че се е изморил и си е отишъл, но знаех, че каквато и гледка да съм в момента не съм най- прекрасната. Усещах кръвта от устните, от носа си, болката по цялото си тяло. Не знам как мога да остана будна, може би от страх, може би просто не исках да се предвам. Болката беше нетърпима.
Не бях усетила, че плача с глас, хкипам и дера с нокти по явно студения цимент под мен. Усетих, как ръцете му ме вдигат, ако не бях някаква разгонена кучка, която не се правеше на това, което не е, сега нямаше да се стигне до тази каша, в която затъвах и се давех.
Заведе ме отново в онази стая с мъчение и без дори дума мв хвърли на нещо по-меко от суровия цимент. Боже, боли, болката ме попива цялата. Усетих, че вече губя съзнание, когато го видях седнал над мен. Усетих как се надвеси и едвам успях да чуя думите, които изрича...
,,Нали искаше чукане, е сега вече дойде и времето за това.”
Извинявам се ужасно много за закъснението! Просто се случиха някои неща и дам. Пускам тази глава по- къса и пак се извинявам и за това! Много скоро, но вече наистина ще бъде скоро. Благодаря за отзивите и мнението. Значи много за мен , вие сте уникална подкрепа. Историята ми събра толкова много четения благодарение на вас! Обичам ви!😘❤
Хей хей,също така, ако проверявате интерес може да погледнете и другата ми истотия,малко по- различна е, може да изразите мнение.
BINABASA MO ANG
Sex Services
RomanceМоже би за някои хора професията ми беше най- отвратителното нещо, но за мен това беше начинът хем да изкарам доста пари за малко време, хем и да задоволя нуждите, които напираха в мен доста често и караха тялото ми да търси контакт с мъже. Вниман...