Odjezd

977 47 3
                                    

Je první letní den a mně budí budík mou oblíbenou pisničkou mama proč mě jako budí. No doprdele až teď si uvědomuju že dnes jedu na tábor a  nemám dobaleno. Okey vyskakuju s postele a běžím do koupelny namaluju se a převlíknu.(akorát né tu kabelku)

Z koupelny beru hygienu a hazím jí do kufru spolu s dalším oblečením

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Z koupelny beru hygienu a hazím jí do kufru spolu s dalším oblečením.Když už sem dobalila šla sem se nasnídat,šla sem dolů kde seděl lucas a cpal se tak sem se přidala. Záčaly sme si povýdat:(Lucas-L Jessica-J)
L:ahoj ségra,tak co těšíš se?
J:ahoj, docela se těším ale nikoho tam neznám.
L:prosimtě se určitě s někým seznámíš.
J:Snad máš pravdu.
Jak sem to dořekla uklidila jsem taliř a  šla dat kufr do auta. Odveze mě lucas rodiče jsou v práci, večer sem se s nima rozloučila. Sedela sem v autě a byla na mobilu když v tom na okno zaklepal lucas s mým batohem. J:Bože ja sem trubka ja tam nechala batoch.
Plácla sem se do čela a on se začal smát a ja se přidala. Nasedl a jeli sme
cestou sme si povídaly o ruzných blbostech. Dojely sme k autobusu tam sme se rozloučily a on odjel a ja šla do autobusu. Nikde nebylo volné místo jen vedle jedné holky tak sem tam šla a zeptala se jestli si mužu sednout řekla že jo. Přectavila se mi jako Kira Shepprd. Domluvil sme se že spolu budem na chatce. Pak sem si nasadila sluchátka a usla. Jakmile sme dorazily mě Kira probudila.vyšly sme s autobusu a šly před nejaké pódium,stál tam chlap co se přectavil jako Stev alias hlavnívedoucí a začal mluvit:S:Ahoj ste zde protože umite nadherně tančit a nebo spivat,možna se divíte ze je vas tu jen třicet ale to je proto že budou dva vedoucí které vám zachvíly představim,zatím vas rozdělím do týmů.po nekolika jmenách sem slyšela svoje a potom kiry sme ve stejném týmu yesss a to i v chatce.
Potom stev pokračoval ve jmenech až k vedoucím.
S:Vaši vedoucí sou... Marcus a Martinus.  Vyběhly na pódium a všechny holky začaly ječet a křičet až na mě a Kiru asi je taky nemá rada.

Snad se kapitola líbila.
Vydávam ji ted protože mi popis postav moc jako kapitola nepřijde.
Nahoře písnička mama.
Vaše tosemjatosemja.
Čaute a nezakopněte o ponožky😂.

Tábor  (🍍marcus and martinus 🍍)Kde žijí příběhy. Začni objevovat