Kyra je stejná jako ja budem fajn kámošky. Po celou dobu nas ti dva pozorovaly a povidaly o tom kdo bude mit koho a že sou radi že tu sou.
Po skončení toho jejich vystoupeni a zpivani atd. Šly dolu rovnou knám a začaly na nas mluvit. (Marcus-m Martinus-t)
M+T:Ahoj
J:Nazdar
K:A zbohem
M:Proč ste protivne
J:Protože nás nezajimate jako ostatni.
K:Protože my nejsme ostatni.
Otočily sme je a nechaly je tupě zírat.
Šly sme zabrat chatku,pote co sme si vybalyly kira odešla a ja vyšla ven.
Hned co sem vyšla za mnou přišla jedna holka s falešnym usměvem se mi přectavila jako Ešly Depp a řekla:
E:Drž se od Martinuse dál jinak tenhle tabor bude pro tebe peklo a jestli to nekomu řekneš odskačou to ty ostatni.
J:Vklidu si ty namyšlence nechej oba dva.
Hned jak sem to dořekla mi vlepila facku.
E:takhle jim neřikej!
Pak hned odešla.
Kuli tem debilum si prázdniny nezkazim a kuly ty krávě taky ne.
Pak přišla Kira a šly sme na večeři,byla svíčková.
Po večeři sme šly do chatky a ja jí to všechno řekla.
K:To je pinda,krava a všechno špatneho ach jo proc sem tu nebyla.
J:Ty za to Nemužeš.
V tom někdo zaklepal.
J+K:Dále
Nikdy bychom to neřekly kdybychom věděly kdo klepal.
M:Ahoj je večerka zhasnout a spát.
J:Boře Kiro právě na nas mluví dva slavní zpěváci, ó bože můžu poprosit o podpis.
Já a Kira sme se rozesmaly, když se zamračily tak sem řekla prosté dobře a s polu s Kirou se dal snala i když už odešly. Vystřidala sme se v koupelne a převlekly sme se di pyžama.
(Jessica)(Kira)
Pak sme zhasly a usly. Ráno sme se obe zbudily v 7:05 a v osm je budíček tak sme se obje umyly a oblekly.
(Kira)(Jessica)
Pak sme si ještě lehli a byly na mobilu a projižděla jsem socialni sítě,napsala mamce a to je všechno.
Pak zvonil budik a my šly klidit a poté na snídani.Takže ahoj doufám že se kapitola líbila. Napište jestli se těšíte do školy.
Vaše tosemjatosemja.
Čaute a nezakopněte o ponožky😂.
ČTEŠ
Tábor (🍍marcus and martinus 🍍)
RandomJe to o holce jmenem Jessica Jaxon.Která jede na hudební tábor jménem misic is live,neví ale že tam budou dva zpěváci které nenávidí.Jak to dopadne? Bude mít zkažené prázdniny a nebo se zamiluje? Čtěte a zjistěte víc. Předem se omlouvám za pravopi...