Multimedya:Azelya'nın zayıflamış hali.
Aylardan Temmuz'du havalar oldukça sıcaktı.12 yaşında uzun ve çıtı pıtı bir kızdım,esmer ve alımlıydım da.Benim doğumum erken olmuş.Annem babamın kıriz geçirip öldüğünü öğrenince erken doğum yapmış.O yüzden bir babam yok üzülmek istiyorum ama üzülemiyorum çünkü onu hiç görmedim ona karşı bir bağlılığım yok gibi hissediyorum.
O gün annem yan tarafta oturan Melda ablalara gitmişti. Ben gitmek istemiyordum çünkü Melda ablanın kocası bana çok tuhaf davranıyordu.Hele büyüyüp olgunlaşmaya başlayınca.O gün ödevim var diyip geçiştirdim.Annem dolapta yemek var açıkınca ye diye sıkı sıkı tembihledikten sonra gitti.Ödevim yoktu dolaptan çikolataları aldım ,kendi yaptığım yoğurtlu sosu aldım ve cipslerle beraber salona gittim rastgele bir film CD si alıp oturdum ve elimdekileri yemeye başladım.Kapı çalınca annem herhalde birşey unuttu diyip direk kapıyı açtım keşke hiç açmasaydım karşımda Melda ablanın kocası Ramiz vardı.Direk içeri girdi ve kapıyı kilitledi."Bende kaçamazsın küçük faişe" dedi sırıtarak.Çırpınıyordum altında istemsizce ama başaramadım olan olmuştu artık ,kirlenmiştim ben ,hayatım kararmıştı.Ondan sonra apartmandakiler çığlıklarımdan ötürü kapıya doluşmuşlardı.Ramiz ise yangın merdivenlerinden kaçıp gitti.Sonra biz başka bir şehre yani İstanbul'a taşındık sonra yemek yiye yiye 90 kilo olmuştum.Olanları sindirmek için yemek yiyor ve gün geçtikçe şişiyordum.Piskolojik destekler almıştım ama hiçbiri işe yaramadı.Kendimi korumak için dahada çok yiyip şişiyordum.Herkes bana lakablar takıyordu..Ama kimse neler yaşadığımı ve buralara kadar nasıl geldiğimi bilmiyordu.
2. Kitabımı yazmaya başladım ilk kitabıma kaldığım yerden devam edeceğim.Beğendiyseniz yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçmem
Teen FictionTecavüz uğramış sonrasında şişmanlığı ile herkesin dalga geçtiği bir kız.Şişman olursam kimse bana dokunmaz diyerek gençliğini batırmak üzere olan bir kız.Ama ona yardım eden arkadaşı sayesinde hayata tutunmaya çalışır,sonrasında hayatı düzene girec...