Üniversite

37 9 8
                                    

Multimedya:Çağatay

"Anne Eylül annesi ile birlikte kahvaltıya geliyo".

"Daha önce niye söylemedin kızım bi börek falan yapardım,oldumu şimdi".

"Oldu oldu,hemde çok güzel oldu"dedim annemin yanağından öpüp ağzıma salatalık atarken.Kapı sesiyle hemen kapıya koştum.

"Hoşgeldiniz "

"Hoşbulduk, hoşbulduk"

"E hadi içeri girin"dedi annem kapıdaki uzun selamlaşmamızı kesip araya girerek.Feride abla içeri girmişti ben ve Eylül'de arkasında gittik.Kahvaltımız sohbet et muhabbet bitti.Eylül benle beraber benim odama girdi.

"Hayır makyaj yapmayacağım".

"Azelya ilk günden biraz havalı olsak fenamı olur yani".

"Suratım sonra delik deşik olursa?".

" Biliyorsun ki bende makyaj yapmayı sevmem ama üniversiteliyiz kızım,biraz süs şart".

"Tamam ama fazla sürmeyelim".

"Tamam "dedi ve eline göz kalemi aldı hafif sürdü eline parlatıcı ve pembe ruj aldı.Onlarıda üst üste sürdü.Kendinede benimki gibi makyaj yaptı.

"Hu çok havalı olduk".elindeki patlayıcıyı çantasına atarak.

"Biz bu zamanlara nasıl geldik hiç anlamıyorum,herşey rüya gibi".dedim sırt çantamı aldım ve evden çıktık.Otobüse binip İstanbul Üniversitesi'nin yolunu tuttuk.

" Çağatay ağabi değilmi o"dedi Eylül bana bakarak.

"Gerçektende o ne işi var acaba"dedim Çağatay'ın elindeki dosyalara gözüm takılmıştı.

"Hadi gel gidelim " dedi soluğu Çağatay 'ın yanında almıştık.

"Bizde seni gördük bi selam verelim dedik ,naber"dedi Eylül sarılarak.

"Bende diplomamı almaya geldim,oo kızlar bakıyorum bugün çok güzelsiniz".

"Sağol "dedik Eylül başarısında dolayı kendini öne sunuyordu.

"Sen bu Üniversitedemi okuyordun "dedim ona bakarak.

"Hayır tam olarak öyle değil,açıktan iki yıl okudum "

"Hmm"dedim Eylül yanıma geldi.

"E hadi gidelim o zaman,sağ ayak Bismillah"dedi bende Çağatay'da ona bakıyorduk.

"Ne bakıyorsunuz hem bu uğur getirir"

"Hadi girelim "dedim hepberaberiz içeri girdik.Bu okula daha önce kayıt yaptırmak için gelmiştim ama bu daha güzel bir duyguydu.Çağatay yanımızdan gitti.Onun gitti yönü gözleriyle takip eden Eylül'e baktım.O sırada birine çarptı.

"Sen yolda yürürken önüne bakmazmısın "dedi bay ukala.

"Sende bir kızla nasıl konuşulacağını öğren ,öyle bana akıl dersi ver"dedi Eylül buda sana kapak dedim içimden bu kızı çok seviyorum.

   BÖLÜM SONU...

   Bu kitapta bölümleri kısa ve çok yazmayı pllanlıyorum.Beğendiyseniz yorum ve votelerinizi bekliyorum.İYİ OKURLAR.

VazgeçmemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin