Multimedya: Eylül'ün zayıflamış hali.
"Tamam Çağatay abi görüşürüz,he bu arada annem seni akşam yemeğe çağırıyor,baybay "
"Eee ne dedi".
"Bu aralar işleri çok yoğunmuş-".
"Biliyordum böyle olacağını ".
"Daha lafımı bitirmedim"sonra konuşmaya devam etti.
"Bize oradaki salonda yardım edeceğini söyledi" bir rahatlama içimi kapladı.Zayıflamak çok iyi olacaktı,hem benim için hemde kendimden çok sevdiğim arkadaşım,daha doğru kardeşim Eylül için.
"Sen artık anlatmayacakmısın derdini"Eylül sorunca aniden eskileri hatırladım içim çok kötü parçalanmıştı.Okulun önüne geldik nefes alamıyorum.
"Eee,ylüll nefes alamıyorum"pat diye yere düştüm ,hıçkırıklara boğuluyordum.Etrafıma toplananlara karşı Eylül uzaklaşın diye bağırıyordu.
"Şu,su verin lütfen"
"Al Azelya,al"dedi gördüğüm çocuk Yağız Ege idi geçen aylarda gördüğümüz çocuk.
"Azelya anneni arayalım mı ?"suyu ağzımdan çıkararak.
"Hayır arama panik yapmasını istemiyorum"söylerken soluk soluğa kalmıştım arada sırada böyle ataklar geçiriyorum.
"Ama Azelya sonra geçenki gibi şiddetleşirs-"
"Hayır"dedim sinir ve hıçkırık la.
"Yardım eder misin ayağa kalkacağım"dedim Eylül'e.Onunla beraber sol tarafımda bir el hissettim o an içim titredi.Evet oydu bu Yağız Ege idi.Bana yardım ettiler sonra dersler falan derken okul bitti.
Dönem sonu balosu ile lise bitti.
.......................
Tamamıyla yazın sıcaklarını doruklarımda hissediyordum.Çağatay ile çalışıyorduk ve oldukça iyi gidiyorduk.Eylül tam 40 kilo vermişti ben ise 47 kilo 100 grm.
"Hadi ama Azelya daha hızlı koşman lazım"
"Çok yoruldum Çağatay abi"Eylül annesi çağırdığı için eve gitmişti.
"Bana abi demeyi kesermisin,aynı şeyi Eylül'ede sanada anlatmaktan bıktım".
"Tamam Çağatay ,oldumu".
"Oldu"dedi sırıtarak.
"Çağatay ab- ,pardon Çağatay bana ne söyleyecektin".
"Niye bişey mi söyleyecektim"sonra hatırlamışça olduğu yerden sıçradı.
"AA şey biraz konuşalım".
"Tamam konuşalım"dedim elimdeki suyu içip yürüyüş bandına oturdum.Oda oturdu.
"Beni reddedebilirsin veya çekip gidebilirsin".
"Ne oluyor ,hem ben seni niye ve neden reddedeyim ?".Eli ayağı birbirine dolanmıştı bana dönerek.
"Azelya ben senden hoşlanıyorum,daha doğrusu seni seviyorum".O an yanlışmı doğrumu duyduğumdan emin olmak için kulak silktim.
"Ne"diyerek ona döndüm ,gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.Eylül'ün söyledikleri çıkmıştı.Çağatay beni seviyordu.
"Bak beni istemeye bilirsin seni anlıyorum"
"Çağatay ben ne diyeceğimi bilemiyorum ,a ben"
"Bişey söyleme Azelya, dahada uzatmaya gerek yok"dedi ayağa kalktı tam gidecekken onun kolundan tuttum ayağa kalkıp ona yaklaştım.
"Sen iyi birisin ama"
"Ama ne ?"
"Ama ben seni bir ağabey gibi seviyorum,beni anla"dedim o ise gergin duruyordu.
"Ben bu konuyu hiç açmamalıydım,özür dilerim Azelya".
"Önemli değil biz bir ağabi kardeş olamasakta iyi birer arkadaş olabiliriz".
"Benim gitmem gerekiyor "dedi Çağatay elini çekerek.Ne zamandır kolunu sıktığımı farketmemiştim bile.
"Sonra görüşürüz "dedim giderken arkasından el sallayarak.Sonra gözden kayboldu.
Koskoca salonda tek başıma spor yapıyordum.Çağatay'ın söyledikleri kafamda dört dönüyordu.Hem onu abim gibi sevdiğim için teklifini kabul etmedim hemde geçmişte uğradığım taciz yüzünden.Belki beni istemez benden çekinir diye istemiyordum.Daha doğrusu birini hayatıma sokarsam ona ben kirlendim diyemezdim.
Eylül salona girdi gözlerimle onu takip ederken elimdeki ağırlığı yukarı aşşağı indirip kaldırıyordum.
"Azelya onun teklifini niye kabul etmedin".
"A,a,a sen bizimi dinliyordun"dedim ağzım açık kalmıştı.
"Annem beni çağarmıştı,sonra gerek kalmadı kızım sen Azelya'yı yalnız bırakma dedi tam içeri girecektim ki konuşmalarınıza kulak misafiri oldum".
"Kulak misafirimi ,baya baya dinlemişsin".
"Boşver onuda baya baya üniversiteli oluyoruz kızım".
"Vallahi bende çok heyecanlıyım".
"Neden kabul etmedin"
"Off Eylül"
"Ne dedim ki ?"dedi ağzını fermuar yapıp kapattı.Şu üniversiteden sonra hayatım dahada düzene girecekti,bundan mutluydum.
BÖLÜM SONU...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçmem
Teen FictionTecavüz uğramış sonrasında şişmanlığı ile herkesin dalga geçtiği bir kız.Şişman olursam kimse bana dokunmaz diyerek gençliğini batırmak üzere olan bir kız.Ama ona yardım eden arkadaşı sayesinde hayata tutunmaya çalışır,sonrasında hayatı düzene girec...